Strategy Analytics je izašao s podacima o prodaji tableta u prvom kvartalu 2014. godine, u kojem se navodi da su ukupne isporuke iznosile 57,6 milijuna primjeraka. Od toga na Android odpada 65,8%, što je značajan porast u odnosu na isto razdoblje prošle godine, kada su zauzimali 53% tržišta. Apple je s lanjskih 40,3% pao na 28,4%, dok su Windows tableti zadržali isti tržišni udio koji su imali i godinu ranije, tj. 5,8%.
Ove brojke govore da tržište tableta još uvijek raste i da je normalno da se pojavljuju fluktuacije. Appleov pad udjela ne znači i pad prodaje, jer je u međuvremenu narastao broj isporučenih Android tableta nižeg cjenovnog ranga i sasvim je logična premoć Androida u ukupnoj masi uređaja. Windows tableti očito još uvijek ne nalaze način za brži rast tržišnog udjela, no činjenica da je zadržan lanjski udio dovoljno govori o tome da je platforma sada relativno stabilna. Ono što se iz ovih podataka ne može iščitati je odnos isporuka Windows 8 i Windows RT uređaja.