Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sumnjičavost

Collapse

Unconfigured Ad Widget

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sumnjičavost

    Pozdrav svima. Evo ovako, odlučio sam se sa Bonbona prebaciti na Vip pretplatnički odnos zbog bolje ponude novih mobitela. U Vip webshopu sam se odlučio za HTC U Play. Nekoliko dana nakon narudžbe u webshopu odlazim u Vip prodajni centar u mom gradu gdje mi provjeravaju moju webshop narudžbu i utvrđuju da moja narudžba uopće nije zaprimljena. Na licu mjesta mi ponude isti uređaj po webshop uvjetima tj. sa svim popustima. Pristao sam i stupio u pretplatnički odnos potpisivanjem ugovora. U međuvremenu jedna od trgovkinja donosi kutiju s mobitelom i stavlja ju na pult između mene i trgovca koji je bio zadužen za sklapanje ugovora sa mnom. Rekli su mi da po uređaj mogu doći kad mi trenutni operater odobri prijenos broja. Prvo što sam primjetio na da je sa ambalaže mobitela uklonjena prozirna folija. Drugo, kad sam digao poklopac kutije u kojoj se nalazi mobitel, sam uređaj nije bio u zaštitnoj foliji kao što je prikazano u unboxingu koji sam gledao na youtubu. Pitam se da li mi trgovci pokušavaju uvaliti rabljeni odnosno izložbeni primjerak mobitela. Ne želim još nikoga za ništa optužiti ali me zanima da li samo na osnovi toga mogu izraziti sumnju trgovcu. Jer za tri dana idem po mobitel. Molim vas za savjet. Hvala.

  • #2
    Čim on nema original foliju, i čim ti sam ne trebaš "rezat" zastitu na kutiji znaci da je kutija bila otvorana, iz kojeg razloga nebitno, te takav mobitel ne trebaš preuzeti, ja nebi.

    Comment

    Working...
    X