Announcement

Collapse
No announcement yet.

Servisi - Iskustva

Collapse

Unconfigured Ad Widget

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Servisi - Iskustva

    Evo jedna tema za servise mobitela i tableta općenito, primjedbe, pohvale i ostalo.

    Krenit ču prvi sa lošijim iskustvom ali vjerujem da ima i pozitivnih;
    Uređaj : Sony Xperia Z3
    Servis: Agramservis
    Mob predan u T-com na reklamaciju, prednjica (lcd-digitizer) se odvojila od kučišta. Nakon mjesec dana mob stigao sa zamjenjenom prednjicom. Sve ok, dok mi se nakon kratkog vremena uporabe moba pojavila žuta fleka na lcd-u uz rub. Ponovno šaljem mob na servis...nakon 15 dana mi stiže mob sa kompletno novim kućištem , znači doslovno novi telefon sa mojom matičnom pločom. E sad sve bi bilo super da gornji zvučnik radi kako treba ( šum na povišenom tonu ), isto tako test na vodootpornost ne prolazi. Koristio sam ga kao takvog ali evo sad pošto mi je garancija pred istek ponovno sam poslao mob na servis, čekam već skoro mjesec dana , budem vidio što će sad napravit.
    Uglavnom nisam zadovoljan sa servisom, pogotovo sa ovim gdje su mi vratili mob bez vodootpronosti, realno mi to nije nužno kod moba ali dobro dodje ako se nešto prolije po njemu, a da mi je ušla voda mogao bih zaboraviti na jamstvo.

  • #2
    Iskustva sa Agrammservisom(jedino taj sam i koristio)
    HtcHd2 nakon duljeg korištenja izašao update za WM 6.5 otišao 2010 da mi to ažuriraju- riješeno u okviru jednog sata,imao jamstvo.
    Htc One X prestala raditi prednja kamera,hardwerski kvar( matična) popravljeno za 3 dana u okviru jamstva.Mobitel sam predao bez crtice na ekranu a kad sam ga podigao na njemu je bila folija.Tu sam foliju maknuo doma i onda ugledao duboku crticu od 1 cm koja se vidjela iz aviona.
    Samsung G.Note 4 prestao raditi touch popravljeno u okviru jamstva( unatoč izlupanom kućištu)
    Par mj.kasnije na istom riknula prednja kamera,ponovo besplatno riješeno bez puno pitanja u roku 3.dana.
    Last edited by Najjstarija djeca; 23-08-2016, 20:06.

    Comment


    • #3
      Mob mi stigao sa servisa, zamjenjen samo gornji zvucnik. kameru isto stavili novu posto je na staroj usla prasina u leca. Zadnji poklopac stavili novi. Mob za sada pokazuje na pressure testu da je vodootporan. Jedina zamjerka sto nisu mjenjali oba zvucnika, tako da mi je sada gornji glasniji od donjeg zvucnika.

      Comment


      • #4
        Neutrino mobile/WOW shop (servis) iskustvo
        Ovdje ću opisati svoje iskustvo s navedenim trgovinama i njihovim servisima. Uređaj je Oukitel K6000 (kupljen u 3. mjesecu) kojemu se na zaslonu pojavila žućkasta crta u gornjem lijevom kutu (otprilike 5. mjeseci nakon kupnje). Mobitel sam predao na servis u Neutrinovu trgovinu u Tratinskoj i oni su ga proslijedili ovlaštenom servisu (WOW trgovina i servis). Nakon 10 dana uređaj je vraćen uz odbijeni servis i objašnjenje da je riječ o „mehaničkom oštećenju ekrana uslijed jakog pritiska na isti“. Budući da nema govora o takvom čemu (prijateljičina je Nokia također imala takve crte i uredno je servisirana), uložio sam (naivno) prigovor već u trgovini (u kojoj sam upitao prodavača kakvo je to njihovo jamstvo od 24 mjeseca, a on mi je, uz vidnu neugodu, odgovorio da to ne može komentirati), a isti dan i pisani prigovor navedenim trgovinama i servisu tražeći obrazloženje odluke šire od jedne rečenice. Naravno nitko se nije udostojio odgovoriti (jer takvo što se valjda u dobrom hrvatskom poslovanju ne radi). Meni, dakle, ostaje samo ovim putem (forumi, društvene mreže) upozoriti sve buduće kupce u tim trgovinama da im JAMSTVO OD 24 MJESECA koje se kočoperi s tih stranica ništa ne znači (otprilike kao i jamstvo na mobitele kupljene u Kini, uz naravno trgovačku maržu). Pregledavajući (ponovno) njihove stranice uočava se da navedenog mobitela (Oukitel k6000) više nema u ponudi (na skladištu) pa se postavlja pitanje bi li se ekran zamijenio i prihvatio servis uređaja da je mobitel na lageru?! Ovako, pojeo vuk magare. Jedina je utjeha da sam uspio nagovoriti frendicu koja kupuje novi mobitel (i htjela je isti, po mom nahođenju, kupiti u Neutrino trgovini) da pričeka s kupnjom dok se moj ne vrati sa servisa pa je nakon ovoga slučaja odlučila potražiti drugu trgovinu (s nadom da će biti bolje sreće ukoliko dođe do servisa). Na kraju, moja poruka ovim i sličnim trgovinama „Ugled se teško stvara, ali se zato vrlo lako uništi“, a ja ću poduzeti sve u mojoj moći da ljudima ukažem na istinu kako bi se ovakvi slučajevi, u budućnosti, sveli na minimum.

        Comment


        • #5
          Ovakva iskustva dobro dođu(osim onima koji su ih i doživjeli).
          I sam sam imao namjere kupovati u Wow shopu i Neutrinu...
          Stvarno znaju lijepo prikeljiti naljepnicu s 24 mj.jamstva samo da privuku kupce te podići cijenu u odnosu na strane web shopove da bi se tom cijenom tobože pokrilo jamstvo.Ja mislim da oni uopće nemaju svoj servis i računaju na mali broj reklamacija i na odbijanje istih...
          Da bi se imao kvalitetan servis trebaju stručni ljudi,dobavljivost dijelova i povezanost s proizvođačima....
          Crtica o web trgovini Wow shop;
          Prije godinu dana Chipoteka je dala solidan popust na jedan mobitel ali zbog povoljne akcije brzo se rasprodao.Tragajući gdje još mogu naći takav uređaj dođem do stranice Wow shopa koja ga je imala ali sa par sto kuna više i bila je opcija da im se pošalje poruka ako takav mobitel nađem negdje jeftinije da će ga i oni dati po toj nižoj cijeni...i tako pošaljem im da je toliko i toliko u Chipoteci i dali mi žele prodati po toj cijeni...Nakon pola sata nazove lik i grohotom se smije i meni čudi kako ja želim mobitel jeftinije i smije se Chipoteci da je to patka jer mobitela uopće nema i nek naručim od njih,na što nisam pristao...
          Naravno došla nakon par dana nova zaliha po istoj akciskoj cijeni u Chipoteku...a i sam Wow shop je nedugo spustio i svoju cijenu traženog mobitela...

          Comment


          • #6
            Danas prvo stigao mail od WOW shopa, a potom me zvali iz Neutrina da vratim uređaj u zamjenu za lovu. Popodne vratio mobitel i sad čekam uplatu (navodno bi trebala sjesti na račun za dan-dva). Javit ću konačne dojmove kad lova sjedne.

            Comment


            • #7
              Evo i obećane nadopune. Jučer popodne sjela lova. Trajalo je ipak malo više od obećanih dan-dva, ali su vratili puni iznos. E sad, preporučiti ih ili ne? Unatoč svim natezanjima, ako kupujete kineske mobitele, smatram da ih je ipak bolje uzeti u našim trgovinama. Istina, nastojat će svim sredstvima osporiti jamstvo, ali se ipak na koncu lakše rješavaju problemi nego da uređaj morate vraćati u Kinu ili neku od europskih zemalja. Vidim da je ovdje bilo dosta govora o osoblju u shopovima pa moram napomenuti da nikakvih problema nisam imao sa zaposlenicima u Neutrino shopu. Na kraju se kao veći problem postavilo to što dvogodišnje jamstvo koje daju ovisi o servisu koji je u vlasništvu WOW Shopa i koji su uvoznici glavnine kineskih mobitela na našem tržištu (kupili ih vi u Neutrinu ili npr. u Chipoteci čeka vas isti taj servis). Ipak i s njima se, očito, može pronaći zajednički jezik. U zaključku, unatoč svim živciranjima, moja osobna preporuka je da se kineski mobiteli, zbog kakva-takva jamstva, ipak kupuju kod nas (bez obzira na nešto višu cijenu). Nadam se da sam uspio barem malo pomoći budućim neodlučnim kupcima. Pozdrav.

              Comment


              • #8
                Kupio sam uređaj preko neutrina i zasad nema problema, ali opet se osjećam glupo što nisam provjerio iskustva :/

                Comment


                • #9
                  Mora i taj Wow shop držati do sebe tj.biti objektivan s kupcima i jamstvom ako žele uspješno poslovati

                  Comment


                  • #10
                    Pozz.. u zadnje vrijeme sam naišao na nekoliko servisa na netu koji tvrde da otključavaju icloud,a koliko znam icloud se navodno ne moze otključati.. Pa me zanima jel zna netko šta o tome ili je to samo mamac i ima li uopce pomoci kod icloud zaključanog iphona?

                    Comment

                    Working...
                    X