Nakon što je predstavio nove smartfone pod nazivom Pixel i Pixel XL, Google je otvorio novu stranicu u svom poslovanju. Nije samo ime ono što označava prekretnicu, već i činjenica da je Google sada po definiciji i hardverska kompanija koja proizvodi mobitele, što nije bio slučaj kad je nudio Nexus uređaja.
Jasno, znamo da je proizvođač relativan pojam i da ne označava nužno kompaniju koja u vlasništvu ima fizičku tvornicu u kojoj s tekuće trake silaze gotovi proizvodi. Kao i sve druge kompanije sličnog profila, Google iznajmljuje tvornicu da uređaje izradi za njega. Prema svemu sudeći, Pixel i Pixel XL silaze s proizvodne trake HTC-a, isto kao što Appleov iPhone izlazi iz Foxconna.
Sukladno novoj politici, porasla su i očekivanja. Prema projekcijama tajvanskog Digitimesa, Google će do kraja ove godine, dakle u njezinom zadnjem kvartalu, isporučiti oko četiri milijuna Pixel uređaja, što je prilično optimistična brojka s obzirom da će dostupnost ovih uređaja biti ograničena.
Hoće li Pixel uređaj ikada doseći popularnost Appleovih i Samsungovih, čije su isporuke višestruko veće, teško je reći, no vidljivo je da preuzimanjem kontrole nad proizvodnim procesom i distribucijom, Google ima veće apetite.
Implementacijom novih tehnologija ekskluzivno dostupnim na Pixel uređajima (Google Asistent), te uvođenjem beneficija samo za njegove korisnike (besplatna pohrana za doslovno sve fotografije, pa čak i 4K video), Google očito cilja na masovno tržište. Naravno, upitno je hoće li s prvom generacijom postići zacrtani cilj, ali je očit smjer u kojem kreće.