Operateri

HT zatvara poslovnice. Korisnike upućuje na telefonsku i online komunikaciju



HT je upravo objavio da će njihova prodajna mjesta privremeno biti zatvorena nastavno na propisane mjere Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske. U Hrvatskom Telekomu kažu da i dalje nastavljaju pružati sve svoje proizvode, usluge i podršku korisnicima na svojim digitalnim kanalima te putem telefonske korisničke podrške.

Tako na sve upite, 24 sata dnevno i 7 dana u tjednu, korisnici mogu zatražiti odgovor putem chata, Facebooka i telefonske korisničke podrške dostupne na 0800 9000.

Također, korisnicima su dostupne i brojne digitalne usluge na Moj Telekom aplikaciji putem koje je moguće aktivirati opcije, nadoplaćivati bonove, pratiti potrošnju i aktivirati e-račun koji svakako preporučamo. Račune je moguće platiti internet bankarstvom, putem Moj Telekom aplikacije i aplikacije Telekom Bankarstvo te i dalje u najbližoj poslovnici Hrvatske pošte, banci, kiosku, supermarketu ili benzinskoj crpki.