Android

Huawei korisnicima omogućio besplatno produljenje jamstva za 3 mjeseca



Huawei je za postojeće korisnike svojih uređaja osigurao zanimljivu pogodnost. Naime, svi kojima jamstvo na Huawei uređajima, ističe od 28. studenog do 28. veljače jamstvo se produljuje do 1. ožujka 2021. godine. Također, svim korisnicima kojima su potrebne usluge servisa uređaja pod jamstvenim rokom pokriveni su logistički troškovi.

Kako bi aktivirali produljeno jamstvo uređaja, korisnici će pokrenuti aplikaciju Podrška, potom odabrati Servis – Brza usluga – Pogodnosti kako bi provjerili status jamstva i datum isteka. Također, istu informaciju moguće je saznati posjetom na službenu Huawei web stranicu za provjeru statusa jamstva uređaja.

Za sve Huawei proizvode, uključujući telefone, računala, tablete, nosive uređaje, audio opremu i rutere, čija izvorna garancija istječe između 28. studenoga 2020. i 28. veljače 2021., jamstvo će se produljiti do 1. ožujka 2021. godine. Za bilo koji uređaj koji ispunjava navedene kriterije, jamstvo će se automatski produljiti do 1. ožujka 2021. godine, dok će uvjeti jamstva ostati nepromijenjeni.

Korisnici također mogu ostvariti i besplatno slanje uređaja koji su u jamstvenom roku na servis. Njihov će uređaj preuzeti kurir i odnijeti ga u Huawei servis. Nakon popravka, svaki se uređaj čisti i dezinficira prema profesionalnim standardima. Popis dostupnih servisa moguće je pronaći na službenoj web stranici, a više informacija može se dobiti na besplatan info broj - 0800 6322.