Je li Samsung ispravno reagirao pokušajem zataškavanja slučaja izgorjelog uređaja?

Priča kreće ovako: jednom momku se njegov Galaxy S4 prilikom punjenja zapalio. Nastala su oštećenja na USB utoru i punjaču, a budući da je uređaj još pod garancijom, odnio ga je do lokalnog predstavnika Samsunga tražeći novi. Oni su mu pristali zamijeniti uređaj, ali su zatražili da ukloni video o zapaljenom uređaju kojeg je prethodno postavio na YouTube.

Do sada je internet zabilježio nekoliko slučajeva pokušaja zataškavanja sličnih problema, a jedan od posebno iritantnih  je bio dugotrajno odbijanje priznavanja serijske greške na Galaxyju S3 koji je mnogim korisnicima prestajao raditi. Ne treba zaboraviti ni uporno odbijanje Applea da prizna kako iPhone 4 ima loš prijem signala zbog loše odabranog položaja antene.

Istina, isto smo tako vidjeli i pokušaj manipulacije kad je izvjesni vlasnik Samsungovog uređaja svoj primjerak stavio u mikrovalnu pećnicu i pokušao napraviti halabuku o eksploziji baterije.

Naravno, nitko ne voli lošu reklamu pa ni Samsung, ali se sada se postavlja pitanje je li predstavnik ove kompanije ispravno reagirao ucjenjujući kupca ili je trebao učiniti nešto drugo. Što mislite?


 
      
  • Dolče Bagana

    Da se meni zapali mob od 5k kuna ja bi im se autom zaletio u izlog 🙂

    Al fakat su mu mogli ponudit neki kompromis a ne uvjet.

  • ovo su najstarija djeca u kvartu koja su još na mojoj grbači

    …kud se žurio sa stavljanjem videa na youtube…
    …to je nekakav lokali predstavnik Samsunga,ne mora biti da tako misli i sam Samsung…

  • dodo

    Imali smo i ovdje u RH slučajeve bahatosti Samsungovog predstavništva… malo moraju filtrirat po svijetu jer neš očito ne valja.

  • Ica

    Svaka firma na svijetu bez obzira koja ima problematičnih uređaja e sad ovisi da li je to poneki slučaj ili cijele serija ali s obzirom na milione proizvedenih uvijek se pojavi određeni broj defektnih ,no mora se uzeti u obzir i napon mreže koje variraju od 170-250V pa i više ovisno koliko ste blizu ili daleko od trans.stanice i vjerujte da puno toga ovisi o naponu samo što to ljudi ne znaju !

  • CR7

    Ma cista namjestaljka! Video montaza! To se Samsungu jednostavno ne moze dogoditi! To izmisljaju zavidni jabukovci, prokleti bili! 🙂

  • Barni

    Ovo je samo dokaz da su zaposleni u tom Samsungovom predstavnistvu neobrazovani i sigurno im slede otkazi. Kada ti covek mirno dodje u trgovinu u pokaze ti da je USB ulaz doslovno EKSPLODIRAO, a u medjuvremenu saznas da ima klip o tome na YT, fino coveka ugostis, pitas ga kako se to desilo i u fazonu zelis sa njim da pricas kako bi se Samsungu moglo ispricati sta se desilo. Nakon toga lepo coveku dadnes novi mobitel i jos mu kazes, ako zelite napravite klip o vasim utiscima kada je u pitanju pruzanje podrske kupcima.

    Ovako losu stvar je Samsung mogao prebaciti sebi u korist i predstaviti se kao kompanija koja pruza podrsku kupcima i kada su u frci.

  • Jozimir

    Zast mi se brise komentar ,a od ovog ‘gospodina ‘ CR7 ne brise …ocito je da ovaj forum nije ogledalo jednakosti .

  • @Jozimir

    1. Ovo nije forum
    2. Brišu se oni komentari koji vrijeđaju druge korisnike

  • Unte

    Ja znam jednu curu kojoj se skurio S2 ovako i dali su joj u zamjenu čak dva uređaja.

 
Najnovije recenzije
Najčitanije recenzije
Top teme
Video tjedna
Uporaba kolačića

Mob.hr koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Klikom na gumb 'U redu' pristajete na korištenje kolačića.  [ U redu ]