Android

Je li Samsung ispravno reagirao pokušajem zataškavanja slučaja izgorjelog uređaja?



Priča kreće ovako: jednom momku se njegov Galaxy S4 prilikom punjenja zapalio. Nastala su oštećenja na USB utoru i punjaču, a budući da je uređaj još pod garancijom, odnio ga je do lokalnog predstavnika Samsunga tražeći novi. Oni su mu pristali zamijeniti uređaj, ali su zatražili da ukloni video o zapaljenom uređaju kojeg je prethodno postavio na YouTube.

Do sada je internet zabilježio nekoliko slučajeva pokušaja zataškavanja sličnih problema, a jedan od posebno iritantnih  je bio dugotrajno odbijanje priznavanja serijske greške na Galaxyju S3 koji je mnogim korisnicima prestajao raditi. Ne treba zaboraviti ni uporno odbijanje Applea da prizna kako iPhone 4 ima loš prijem signala zbog loše odabranog položaja antene.

Istina, isto smo tako vidjeli i pokušaj manipulacije kad je izvjesni vlasnik Samsungovog uređaja svoj primjerak stavio u mikrovalnu pećnicu i pokušao napraviti halabuku o eksploziji baterije.

Naravno, nitko ne voli lošu reklamu pa ni Samsung, ali se sada se postavlja pitanje je li predstavnik ove kompanije ispravno reagirao ucjenjujući kupca ili je trebao učiniti nešto drugo. Što mislite?