Android

Redmi 7 stiže 10. siječnja s 48 MP kamerom i postaje izdvojeni brand



Xiaomi je na kineskoj društvenoj mreži Weibo objavio teaser za medijsku konferenciju koja će se održati 10. siječnja, kada će službeno predstaviti novi model Redmi 7. No, neće sve ostati samo na tome, jer će paralelno s ovim, Redmi postati poseban brand.

Iz Xiaomija napominju da će osnovni brand nastaviti s premium modelima, dok će jeftinije prebaciti na ovaj pod-brand. Ovakva politika nimalo ne iznenađuje, jer je već neko vrijeme učestala praksa osnivati posebne brandove unutar kompanije. Prema kineskom receptu, upravo poticanje unutarnje konkurencije često daje najbolje rezultate.

Takvu praksu smo već vidjeli u slučaju Huaweija i Honora, kao i BBK Electronics konzorcija, koji u svom portfelju ima brandove Oppo, Vivo, OnePlus i RealMe. Pored Redmi branda, Xiaomi je već ljetos predstavio Pocophone brand, čija je zadaća zagorčavanje života premium brandovima, nudeći skoro sve što i oni, ali za višestruko manje novca.

Što se Redmija 7 tiče, procurio je i detalj da će uređaj sadržavati 48 MP kameru, koju već predstavili neki drugi proizvođači poput Honora. Naime, nove 48 MP senzore proizvode Sony i Samsung, i kako se čini, neće im nedostajati narudžbi.

Ostale detalje o Redmiju 7 očekujemo 10. siječnja.