Stiglo objašnjenje zašto Xiaomi ne proizvodi vodootpotne smartfone

2014Äê10ÔÂ31ÈÕ£¬ËÄ´¨Ê¡³É¶¼ÊУ¬Ð¡Ã׿Ƽ¼´´Ê¼ÈË¡¢¶­Ê³¤¼æÊ×ϯִÐйÙÀ×¾ü¡£µ±ÈÕ£¬ÏÖÈÎСÃ׿Ƽ¼´´Ê¼ÈË¡¢¶­Ê³¤¼æÊ×ϯִÐйÙÀ×¾ü×ö¿Í¡°³É¶¼É̱¨20ÖÜÄ깫ÒæÑݽ²»î¶¯¡±ºÍ¡°½ðɳ½²Ì³¡±³©ÏëСÃ×δÀ´¡£³É¶¼É̱¨¼ÇÕß ÍõÇÚ ÉãÓ°

Stanje na tržištu mobilnih telefona ukazuje na to da nije sasvim nužno u ponudi imati vodootporne uređaje, ali to isto tako nije na odmet. Tko god se je našao u situaciji da mu je smartfon pao u vodu zna kakve mogu biti posljedice - ponekad rezultira kvarom, a ima situacija kad se unutrašnjost kućišta osuši i idemo dalje kao da se ništa nije dogodilo. Tu je presudan faktor sreće, tako da je certifikat za vodootpornost svakako velika prednost. I dok je proizvođačima poput Samsunga i Sonyja ovo domaći teren, neki to ne doživljavaju kao obavezu.

Jedan od njih je Xiaomi, no od njih smo barem dobili objašnjenje zašto je to tako. Lei Jun kaže da vole poslušati prijedloge kupaca, no nije uvijek moguće ispuniti sve što se od njih traži. Jedan od razloga je taj što bi izrada vodootpornog kućišta digla cijenu uređaja za 20-30% u odnosu na sadašnju, a možda najbitnije od svega je da uređaj mora ostati u potpunosti neoštećen kako ne bi propuštao vodu. Xiaomi se boji da bi u tom slučaju iznevjerio povjerenje korisnika, iako bi u tom slučaju krivica pala isključivo na osobu koja je oštetila uređaj.

Ono što je Lei Jun htio reći je da ljudi nisu spremni dati 20-30% više za njihove smartfone - u prvom redu zbog toga što očekuju da cijena ne odstupa od prijašnjih, a isto tako i da budu konkurentni u odnosu na ostale proizvođače. Ako su već toliko sigurni da bi probili cjenovnu barijeru, mogli bi barem ponuditi flagship modele u dvije varijante i vidjeti koliki interes bi se pojavio.