Zaba omogućila otvaranje računa mobitelom putem selfija

Zagrebačka banka predstavila je u utorak potpuno nov način otvaranja računa i to bez prisustva bankara. Račun se ugovara preko mobitela, a sve što je korisnicima potrebno je pametni telefon te valjana osobna iskaznica. Ova mogućnost idealna je za sve one koji hitno trebaju račun u banci, a nemaju vremena otići do poslovnice.

Na taj je način prvi put na tržištu moguće otvoriti tekući ili žiro račun u bilo koje doba dana i bilo gdje. Ugovaranje računa u Zagrebačkoj banci tako postaje jednostavnije nego ikad. Njegovim otvaranjem automatski se aktivira i mobilno bankarstvo (m-zaba), čime korisnik lakše može pratiti stanje i promete svojih računa te obavljati plaćanja.

Proces počinje preuzimanjem m-zaba aplikacije iz trgovina App Store ili Google Play, ovisno o operativnom sustavu mobilnog uređaja. Nakon toga je unutar aplikacije potrebno skenirati osobnu iskaznicu, napraviti popularni selfie te odabrati vrstu računa – kunski tekući ili kunski žiroračun. Proces je završen u tek nekoliko koraka, a sama procedura jamči potpunu sigurnost te zadovoljavanje svih zakonodavnih kriterija.

Jednostavno i sigurno otvaranje računa putem mobitela predstavila je Dijana Hrastović, članica Uprave Zagrebačke banke, istaknuvši kako je riječ o tehnološkoj inovaciji koja stvara novu dimenziju u odnosu klijenta s bankom. „Za otvaranje računa postoje neizbježne zakonske procedure koje ponekad traju, a zbog užurbanog načina života sve više ljudi nema vremena čekati u redu. Zaba svojim klijentima uvijek nudi tehnološki najinovativnije usluge, stoga smo se odlučili uvesti mogućnost jednostavnog otvaranja računa preko mobitela. Riječ je o sasvim novom iskustvu poslovanja s bankom, a vjerujem da će našim mlađim klijentima otvaranje računa uz potvrdu selfiejem biti i zabavno“, istaknula je Hrastović.

Zagrebačka banka, dodala je Hrastović, ima najveći broj korisnika internetskog i mobilnog bankarstva u Hrvatskoj. Otvaranjem računa putem mobitela novi klijenti postat će dijelom Zaba obitelji koju čini više od 300.000 m-zaba korisnika te pola milijuna e-zaba korisnika. „S obzirom na tako veliki broj klijenata, kontinuirano radimo na tome da naše usluge prate tehnološke trendove i zato je digitalizacija poslovanja jedna od naših primarnih zadaća“, zaključila je Hrastović.

Vrijedi istaknuti da svi koji otvore račun u Zagrebačkoj banci pomoću mobitela ostvaruju i dodatnu pogodnost – šest mjeseci su oslobođeni plaćanja naknade za vođenje računa. Ako pak uslugu preporuče prijatelju slanjem promo koda putem Vibera, Whats Appa, e-maila ili SMS-a, ili su otvorili račun temeljem preporuke, naknadu neće plaćati do čak godinu dana.

 
      
  • IvanO

    Otvaraju preko moba blokirani račun i onda opet moram na šalter da ga odblokiraju.

  • Najjstarija djeca

    …automatski se aktivira i m-zaba….
    za čije se korištenje naplaćuje mjesečna naknada

  • markić

    Ovo je loše, i nije dobro. Sada je moguče otvoriti neki ugovor recim pretplatu ili nesto drugo samo putem kopije osobne iskanice i krivotvorenog potpisa. Iskreno ljudi, ovo mi ne zvuči dobro. Vrlo lako se može desiti da vam ukradu novac i kasnije kada treba to vračati vas budu deložirali.

  • Šmeker

    Zaboravio si nadodat, silovali i ubili

    Dr. Šmeker

    Lp

  • Matrix777

    Ja probao jucer, danas dobijem povratnu informaciju da me ne mogu prepoznati sa selfija da sam isti kao na osobnoj. Da se obrijem i probam ponovo. Hahaha… koja ptofesionalnost

 
Najnovije recenzije
Najčitanije recenzije
Top teme
Video tjedna
Uporaba kolačića

Mob.hr koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Klikom na gumb 'U redu' pristajete na korištenje kolačića.  [ U redu ]