Apple Biznis

Apple dominirao tržištem TWS slušalica u 2020., a prema analitičarima tako će biti i u 2021. godini



Prema pisanju analitičara iz Counterpointa, tržište bežičnih TWS slušalica prošle godine nije osjetilo posljedica koronakrize, odnosno doživilo je rast isporuka od solidnih 78% u usporedbi sa 2019. godini. To čak u jednom pogledu i ima smisla jer je više ljudi radilo od doma što je povećalo potrebu za online sastancima, a bežične slušalice su zgodan uređaj u toj situaciji.



Tako je prošle godine isporučeno 233 milijuna TWS (True Wireless Stereo) slušalica. Apple je ostvario 31% udjela u tim isporukama, a nakon njega slijede Xiaomi sa 9%, Samsung sa 7%, JBL s 4%, QCY s 3% i svi ostali sa 46%, što pokazuje da je tržište dosta fragmentirano, barem u ovoj donjoj polovici. Counterpoint očekuje da će Apple nastaviti biti glavni igrač na tržištu TWS slušalice i ove godine, no sa nešto nižim udjelom od 27%. Prateća četvorka će zadržat isti udio, dok će udio ostalih povećati se. Isporuke bi trebali rasti oko 35% u usporedbi s prošlom godinom, a to je oko 310 milijuna slušalica.

Izvor: Counterpoint