Apple dominirao tržištem TWS slušalica u 2020., a prema analitičarima tako će biti i u 2021. godini

Prema pisanju analitičara iz Counterpointa, tržište bežičnih TWS slušalica prošle godine nije osjetilo posljedica koronakrize, odnosno doživilo je rast isporuka od solidnih 78% u usporedbi sa 2019. godini. To čak u jednom pogledu i ima smisla jer je više ljudi radilo od doma što je povećalo potrebu za online sastancima, a bežične slušalice su zgodan uređaj u toj situaciji.

Tako je prošle godine isporučeno 233 milijuna TWS (True Wireless Stereo) slušalica. Apple je ostvario 31% udjela u tim isporukama, a nakon njega slijede Xiaomi sa 9%, Samsung sa 7%, JBL s 4%, QCY s 3% i svi ostali sa 46%, što pokazuje da je tržište dosta fragmentirano, barem u ovoj donjoj polovici. Counterpoint očekuje da će Apple nastaviti biti glavni igrač na tržištu TWS slušalice i ove godine, no sa nešto nižim udjelom od 27%. Prateća četvorka će zadržat isti udio, dok će udio ostalih povećati se. Isporuke bi trebali rasti oko 35% u usporedbi s prošlom godinom, a to je oko 310 milijuna slušalica.

Izvor: Counterpoint

 
 
Najnovije recenzije

Najčitanije recenzije
Top teme

This site uses cookies to enhance your experience. By continuing to the site you accept their use. More info in our cookies policy.     ACCEPT