Apple Biznis

Apple i dalje najvrjedniji brand, slijede ga Google i Microsoft



Petu godinu za redom, Apple je ponio titulu najvrjednijeg branda na svijetu, prema istraživanju Interbranda. Tako sada logo jabuke zajedno s imenom vrijedi 184 milijarde dolara, što je 3% više nego lani. Vrijednost branda ne treba brkati s vrijednošću kompanije po tržišnoj kapitalizaciji, koja je inače višestruko veća.

Drugi najvrjedniji brand na svijetu je Google, s cifrom od 141 milijarde dolara i rastom od 6% u odnosu na prošlu godinu. Treći je Microsoft s vrijednošću branda od 80 milijardi. Slijedi ga Coca Cola na četvrtom sa 69 milijardi dolara, Amazon na petom sa 64 i Samsung na šestom mjestu s 56 milijardi dolara. Sedmo mjesto je zauzela Toyota, osmo Facebook, deveto Mercedes i deseto IBM.

Zanimljivo je kako je na ovoj Top 10 ljestvici čak 6 kompanija iz tehnološkog sektora.



Interbrand