Nokia C6 – Recenzija

Aplikacije

Pokušali smo instalirati neke od uobičajenih aplikacija, tako recimo Fring i Nimbuzz rade odlično, dok nažalost, nismo uspjeli instalirati Snaptu jer još nije prilagođena za ovaj model, a prema informacijama dobivenim od proizvođača Snaptu bi u kratkom roku trebao biti dostupan.

Facebook aplikacija dio je operativnog sustava, a sadrži i widget za početni zaslon na kojem je moguće vidjeti zadnja tri događaja. U samoj aplikaciji moguće je pratiti praktički sve objave kao i na desktop verziji Facebooka na računalu. Jednim dodirom na YouTube link otvara se web preglednik i pokreće video, a sve skupa se odvija prilično brzo. Nedostaje integracija s telefonskim imenikom i kalendarom uređaja, što je već neko vrijeme običaj na drugim platformama.

Kako još uvijek ne postoji normalan Twitter klijent za Symbian, a Snaptu i Gravity još nisu prilagođeni za ovaj model, možemo samo Nokiji uputiti kritiku zašto nije sama razvila svoj vlastiti.

Tu je, sada već standardna, Ovi maps besplatna navigacija i nema potrebe da je posebno opisujemo. GPS modul satelite pronalazi praktički u nekoliko sekundi, a uređaj nudi i mogućnost korištenja navigacije u offline modu, ali u tom će slučaju pronalaženje satelita potrajati nešto duže. Uz navigaciju tu je i vodič Lonely Planet s velikom količinom podataka u bazi.

Od ostalih aplikacija tu su još i World Traveler, Bloomberg, CNN i AP mobile s vijestima, MySpace, Shazam te igra Beejeveled Twist.

Fotografije se napokon nalaze u svojoj vlastitoj mapi a video isječci u svojoj. Galerija je sama po sebi relativno spora i ukoliko sadrži veću količinu slika otvaranje bi nakon prvog ulaska nakon reboota moglo potrajati. Nakon toga učitavanje ide brže jer galerija ostavlja svoj cache u memoriji. Zadani pogled na slike je okomiti, a za vodoravni pogled dovoljno je otvoriti tipkovnicu. Slike se mogu sortirati i vremenski, tj. za svaki mjesec posebno.

Video player omogućava pregledavanje video isječaka isključivo u vodoravnom načinu, što je s obzirom na odnos i rezoluciju zaslona sasvim razumljivo. Nažalost, pregledavanje video sadržaja u DivX formatu još uvijek nije podržano, ali Nokia PC suite sadrži konverter svih mogućih formata u onaj prepoznatljiv uređaju. Video se vrti u full screen modu, a komande se pojave nakon dodira prstom.

Glazbeni svirač se u odnosu na model 5800 vizualno nije izmijenio. Glazbu je standardno moguće sortirati po izvođačima, autorima, žanru, albumu i nazivu, tu je equalizer,m a moguće je kreirati i playliste. Podržavi su svi važniji formati zvučnih zapisa. Odlična je stvar što glazbeni svirač sadrži i widget za početni zaslon te ga je na taj način najlakše kontrolirati ako se glazba vrti u pozadini.

FM Radio

Radio se nalazi u podizborniku Glazba i prilikom starta pretražuje sve dostupne radio stanice na UKV (FM) području te ih automatski memorira. Naravno, potrebno je uključiti slušalice koje služe kao antena, ali nudi i mogućnost preslušavanja na zvučniku. Radio ima RDS funkcionalnost i za one radio stanice koje podržavaju RDS prikazuje i jednostavnu animaciju s nazivom iste.

Web preglednik

Surfanje na 3,2“ zaslonu je ugodno, a web stranice općenito se učitavaju dosta brzo. Tu je dobro poznata mini-map funkcionalnost, kao i podrška za Flash.

Neovisno o tome što se radi o rezistivnom zaslonu doživljaj surfanja je na nivou. Od presudne pomoći je kinetičko skrolanje koje funkcionira odlično i to osjetno bolje u usporedbi s modelom X6 koji, usput rečeno, ima kapacitivni zaslon. Problem je što se tekst ne prilagođava razini zumiranja, pa će zbog toga biti potrebo povlačenje prstom ljievo-desno. Cijelu stvar donekle olakšava prebacivanje u horizontalnu orijentaciju zaslona.

Na uređaju postoji posebna YouTube aplikacija, međutim ona samo otvara YouTube web stranicu u web pregledniku, a sam prikaz video sadržaja radi besprijekorno, bez zastoja i moguće je gledati isječke preko cijelog zaslona.

Stranice: 1 2 3 4