Android

Novi premium brand BBK grupacije IQOO ove godine kreće u pohod na globalno tržište



Iako u Europi (još) nisu pretjerano popularni, kineski brendovi Oppo, Vivo i Realme imaju popriličan broj korisnika na drugim kontinentima. Ono što je tim brendovima zajedničko, kao i OnePlusu koji se u Europi, a i u SAD-u profilirao kao "budžetno-savjesni" premium brend, je isti vlasnik. BBK grupacija vlasnik je sva četiri navedena globalno dostupna branda i kumulativno je drugi najveći proizvođač smartfona na svijetu prema podacima iz 3. tromjesečja 2019. godine.

U Kini BBK testira još brandova, a jedan od njih je i premium brand IQOO, koji je strukturno podbrand Viva. Prema informacijama kojima raspolaže 91mobiles, IQOO će u ožujku krenuti u osvajanje prvog ne-kineskog tržišta - Indije, koja posljednjih godina jedina bilježi konsistentno visok rast u prodaji smartfona.

Predstavljanje IQOO branda stranoj publici BBK će iskoristiti za najavu njegove samostalnosti. IQOO će biti fokusiran na premium proizvode i najbolje performanse.  Brand će globalnu avanturu prvo započeti u Indiji, a ovisno o prodajnim rezultatima, možda ga vidimo i na drugim tržištima, kao što je slučaj s Realmeom koji je upravo stigao i na naše (Upravo testiramo Realme Pro 5 i Realme X2 Pro). Više detalja o novom poduhvatu BBK grupacije bit će poznato jednom kad ova vijest bude službeno obznanjena, odnosno za nekih dva mjeseca.