Recenzija: HTC ChaCha

Web preglednik

Očekivano, na malom zaslonu poput ovoga iskustvo surfanja nije na razini na koju smo navikli na većim uređajima, Ipak, web preglednik će zadovoljiti osnovne potrebe i bez većih problema učitati i najkompleksnije stranice. Želim posebno istaknuti mogućnost zumiranja štipanjem (pinch-to-zoom) i automatsku prilagodbu teksta zumiranom nivou. Ovdje treba podsjetiti da velika većina današnjih uređaja ovu stavku rješava dvostrukim dodirom, što je nepotrebno kompliciranje, dok neki ovu mogućnost uopće ni ne nude.

Iako Flash po specifikacijama na ovom uređaju nije podržan, YouTube aplikacija će bez problema prikazati većinu video sadržaja, čak i u HQ varijanti, što znači da će rezoluciju videa automatski prilagoditi rezoluciji zaslona.

Imenik

HTC Androidi već poslovično imaju izvrstan telefonski imenik koji je moguće sinkronizirati s Facebook i Google kontaktima. Sučelje imenika dodatno je poboljšano s već spomenutim tabovima jer u ovom slučaju olakšavaju manipulaciju događajima vezanim uz svaki pojedini kontakt. Kada gledamo listu s imenima putem tabova možemo pregledavati sve kontakte, one razdijeljene po grupama te popis poziva. Unutar svakog kontakta imamo tabove zadužene za detalje, poruku, mailove, novosti, galeriju (slike vezane uz pojedini kontakt) te pozive.

Generalno, imenik je pomalo kompleksan, no kada ga savladate bit će vam od višestruke koristi, a ujedno može biti i zabavan.

Galerija nema izgled na koji smo navikli na ”okomitim” Androidima, jer je zbog ograničenog prostora sve pojednostavljeno. Dakle, imamo klasičnu listu s albumima na kojima je prisutna mala sličica iz svakog albuma. Ulaskom u svaki pojedini album dobivamo mrežasti prikaz slika i video isječaka. Svaku fotografiju moguće je u jednostavno podijeliti na društvenim mrežama te raznim online servisima (Flickr, Picasa) kao i e-mailom i MMS-om. Zumiranje slika je podržano “štipanjem” (pinch-to-zoom) te dvostrukim dodrom.

Svirač glazbe sadrži najosnovnije funkcije i zapravo je prilično jednostavan. Tabovi na desnoj strani dobro su se snašli i u ovoj aplikaciji pa je razvrstavanje glazbe još jendostavnije, ali sadržaj je moguće pregledavati samo po izvođaču, albumu i playlistama. Iako zvučnik nije preglasan za ovaj cjenovni razred dojam zvuka je više nego zadovoljavajući.