Recenzija: HTC One S

Web preglednik

HTC One S dolazi s novim ICS web preglednikom kojeg nalazimo i na ostala dva modela iz serije One. Dakle, imamo minimalističko sučelje koje doslovno cijeli zaslon ostavlja na raspolaganju za pregled stranica. Od bitnih detalja potrebno je reći da je podržan “text reflow” (prilagodba veličine teksta zumiranom nivou). Iskreno, već neko vrijeme sam sebi idem na živce zbog kontinuiraog ponavljanja ove stavke, ali jednostavno mi je nevjerojatno da još uvijek postoje preglednici i uređaji koji tu opciju nemaju. Najočiti takav primjer je Safari na iPhoneu, ali i niz Androida različitih proizvođača.
Flash je također podržan, a u postavkama ga je moguće isključiti, odnosno uključiti.

Multimedija

Galerija fotografija poznata je stvar s dugih HTC-ovih uređaja i nudi uobičajene mogućnosti. Tu je tabelarni prikazi albuma i fotografija neovisno o tome u kojoj se mapi zaista nalaze. Svaku je fotografiju moguće zumirati i prilagoditi zaslonu te podijeliti na raznoraznim online servisima (Picasa, Flickr, Dropbox, Skydrive)  i društvenim mrežama Facebook, Twitter i Google+. Kao dodatak tu su i alati za osnovno uređivanje (izrezivanje i rotacija) te dodavanje pojedinih efekata.

Video player ne postoji kao posebna aplikacija i sav sadržaj pokreće izravno iz galerije. Veliki 4,3 zaslon omogućuje ugodno gledanje filmova, a uz uobičajene 3GP i MP4 podržani su i DivX (.avi) te x.264 (MKV) formati video zapisa. Tu je sada već standardna podrška za titlove čiji naziv datoteke mora biti isti kao naziv datoteke filma, samo pripazite da im ne promijenite ekstenziju.