Recenzija: LG Optimus 3D

Mobilni ured

LG Optimus 3D dolazi s aplikacijom Polaris Office koja omogućuje pregled i uređivanje uobičajenih formata dokumenata (doc, xls i ppt). Radi se o jednoj od najboljih aplikacija za obradu dokumenata na mobitelima jer nudi zaista širok spektar funkcija i mogućnosti. Pohvalno je što je LG omogućio besplatno korištenje ove aplikacije jer vidjeli smo da je na mnogim drugim uređajima omogućen samo pregled.

Kalendar se vizualno donekle razlikuje od većine onih koje viđamo na Androidima, dok je  funkcionalnost na jednakoj razini. Posebno nam se svidjela vizualna izvedba namještanja datuma, koja je vrlo slična onoj  na iPhoneu, no imam neki loš predosjećaj da bi i zbog ovog mogla pasti tužba od strane Applea.

Zahvaljujući velikom zaslon virualna tipkovnica je prostrana i ugodna za tipkanje. Sadrži dijakritičke znakove specifične za južnoslavenske jezike, a pristupa im se dužim pritiskom na odgovarajući znak bez kvačice odnosno scrice.

Web preglednik

LG Optimus 3D donosi standardni Android web preglednik s pomalo izmijenjenim sučeljem i nekim korisnim dodacima. Naime, u LG-u su se odlučili da pregledniku dodaju 5 stalno vidljivih tipki na dnu zaslona koje dodatno olakšavaju snalaženje i upravljanje. Radi se o tipkama: naprijed, natrag, prikaz tabova, novi tab i direktan pristup postavkama. Istina, moglo se i bez ovoga kako bi radna površina ostala veća, no na 4,3” zaslonu kao što je ovaj to ne predstavlja nikakav gubitak, dapače. Ostale funkcije na pregledniku rade kao što je to uobičajeno, dakle pritiskom na tipku izbornika otvaraju se uobičajene opcije.

Surfanje je organizirano u tabove koji se gestama jednostavno izlistavaju, a zabilješke je moguće pregledavati u obliku malih sličica.
Ukupan dojam je izvrstan, sve teče glatko i fluidno, naravno, ovisno o kvaliteti internet veze. Zumiranje je omogućeno putem dvostrukog dodira i “štipanjem” (pinch-to-zoom), a prilagodba teksta zumiranom nivou moguća je samo putem dvostrukog dodira. Ipak, ako ste tekst zumirali štipanjem možete ga dodatno prilagotiti dvostrukim dodirom, neovisno o razini na koju je tekst povećan.

Tu je još i puna podrška za Flash na koju smo već navikli vidjeti na svim Androidima. Ukoliko je internetska veza kvalitetna YouTube aplikacija će bez problema zavrtjeti veliki broj HD video zapisa, a vidjeli smo da bez problema vrti i prikzuje 3D sadžaj.

Fotografije i video zapisi smješteni su u galeriju koju viđamo inače viđamo na Android uređajima. Fotografije su organizirane po mapama, a svaku je moguće trenutno podijeliti putem svih mogućih servisa, npr. Bluetoothom, mailom, na Facebooku, Twitteru, Picasi i sl.
3D sadržaj nije odvojen od 2D sadržaja, ali zato svaka 3D slika ili video u kutu dobije mali 3D logo. Inače, postoji posebna aplikacija “3D galerija” u kojoj je moguće pregledavati isključivo 3D sadržaj i s gore opisanim “3D prostorom” čini zajedničku cjelinu.

Svirač glazbe je oku ugodan, pregledan i jednostavan za korištenje. Kao i većina današnjih aplikacija ove vrste omogućuje razvrstavanje glazbe po izvođaču, naslovu i albumu, dok recimo,  nedostaje mogućnost pregleda po žanru. Reprodukcija glazbe na zvučniku uređaja nije na nivou koji smo očekivali jer zvučnik jednostavno nije dovoljno glasan. Uključenjem slušalica doživljaj zvuka penje se na prihvatljivu razinu.