Recenzija: LG Optimus L3

Softver i performanse

LG Optimus L3 dolazi s Gingerbreadom (Android 2.3.6) i odmah da kažemo da vjerojatno neće dobiti nadogradnju na Ice Cream Sandwich (Android 4.0). Uz pomoć običnog jednojezgrenog procesora takta 800 MHz i 384 MB RAM-a LG Optimus L3 sasvim pristojno obavlja većinu zadaća. Fluidnost sustava za ovu je klasu sasvim solidna, ali nemojte pretjerati s instalacijom velikog broja nepotrebnih aplikacija jer bi ga to moglo usporiti. Isto tako, zbog relativno ograničenih hardverskih resursa nemojte očekivati da će grafički zahtijevne igre raditi besprijekorno.

Optimus UI nadogradnja sučelja poznata nam je iz prijašnjih LG-evih uređaja tako da tu nema iznenađenja. Na raspolaganju je pet početnih zaslona s mogućnošću dodavanja prečica aplikacija i widgeta. Statusna traka na vrhu sadrži uobičajene indikatore, a povlačenjem prema dolje otvara se prostor na kojem su smještene  obavijesti i prečice prema često korištenim postavkama (zvuk, WiFi, Bluetooth, GPS i podatkovna veza). Odmah ispod nalaze se kontrole svirača glazbe i prikaz pjesme koja se trenutno izvodi.
Izbornik s aplikacijama ima orijentaciju listanja gore-dolje, a svaka se aplikacija izravno iz njega može odvući na jedan od početnih zaslona.

Ukupno gledajući, ovo sučelje nije najbolje što se u Android svijetu može naći, ali sasvim će zadovoljiti bilo koga tko tek ulazi u Android svijet kao i svakog ne previše  zahtjevnog korisnika. Naravno, tu je uvijek Google Play trgovina iz koje možete preuzeti cijeli niz alternativnih launchera koji su u pravilu besplatni.

Kad je ergonomija u pitanju jedna od važnijih stavki je virtualna tipkovnica. Iako je zaslon u osnovi malen njegova širina (omjer 4:3) ipak dozvoljava ugodno tipkanje čak i u okomitom načinu rada. Uz standardno prisutni hrvatski jezik na raspolaganju su i dijakritički znakovi kojima pristupamo dužim pritiskom na odgovarajuću tipku bez kvačice/crtice.

Mutimedija

LG Optimus L3 dolazi s aplikacijama za jednostavnu reprodukciju glazbe i videa. Podržani su svi popularni formati zvučnih datoteka, no kod videa je situacija nešto složenija. Uz mp4 i 3gp Optimus L3 dolazi i s podrškom za DivX, no uređaj nije uspio pokrenuti baš svaku .avi datoteku što ovisi veličini, bitrateu i rezoluciji. Dakle, uređaj će reproducirati manje zahtijevan video, ali nemojte očekivat da ćete bez poteškoća odgledati cjelovečernji film.

Aplikacija za reprodukciju glazbe jednostavna je i omogućuje pregled sadržaja po naslovima, albumima i izvođačima, a na raspolaganju je i widget za početni zaslon. Glasnoća zvučnika je solidna, a ovisit će o tome u kakvoj je kvaliteti snimljena. Bilo kako bilo, ako glazbu preslušavate putem slušalica dojam je sasvim zadovoljavajući.

Stranice: 1 2 3