Recenzija: Samsung Galaxy Mini 2

Multimedija

Samsung Galaxy Mini 2 dolazi sa standardnom Android galerijom fotografija koja objedinjuje sve slike i video zapise, neovisno u kojem se dijelu memorije nalaze. Omogućuje pregled slika u punoj rezoluciji, a podržano je zumiranje dvostrukom dodirom te “štipanjem”. Svaku je sliku izravno iz galerije moguće poslati MMS-om, e-mailom ili podijeliti na društvenim mrežama te na onlise servisima kao što su Picasa ili Dropbox.

Iako dolazi s posebnom aplikacijom za reprodukciju videa, Samsung Galaxy Mini 2 ne podržava DivX format videozapisa, što je pomalo čudno i razočaravajuće. Naravno, malo tko će poželjeti na 3,27” zaslonu odgledati film, no izostanak podrške za najpopularniji video format nije za pohvalu. Umjesto toga, video player bez problema vrti mp4 i 3gp video, pod uvjetom da nisu snimljeni u visokoj rezoluciji.

Samsung Galaxy Mini 2 možete koristiti i kao mp3 player. Naime, reprodukcija glazbe odvija se putem aplikacije upravo pod tim nazivom. Glazbene datoteke moguće je razvrstati po izvođaču, albumu i playlistama, a kao dodatak tu je equalizer. Što se zvučnih efekata tiče podržana je 5.1 kanalna virtualizacija, a ukupna kvaliteta zvuka na pristojnoj je razini i zadovoljit će prosječnog korisnika. Ako ste spojeni na WLAN glazbu možete preslušavati izravno iz Dropboxa, a ne treba zaboraviti ni mogućnost slušanja FM radija s RDS-om.

Povezivanje

Uz povezivanje na 3G i 2G mobilne mreže i WiFi te spajanje putem USB kabela na računalo, Samsung Galaxy Mini 2 podržava DLNA povezivanje putem aplikacije AllShare. Radi se o bežičnom povezivanju s TV uređajima, računalima ili monitorima koji podržavaju DLNA standard.

Kamera

Samsung Galaxy Mini 2 dolazi s 3 MP kamerom, ali bez LED bljeskalice i posebne fizičke tipke za kameru. Sučelje na tražilu poznato je iz prijašnjih Samsungovih modela i nudi osnovne funkcije fotoaprata. Moguće je izabrati rezoluciju od 0,3, 1,3, 2 i 3 megapiskela, uključiti samookidač i namjestiti osnovne postavke. Kvaliteta fotografija odgovara cjenovnom razredu uređaja, dakle s umjerenom dozom šuma. Zbog nedostatka bljeskalice fotografiranje u mraku spada u sferu nemoguće misije, a nedostatak funkcije autofokusa loše utječe na snimanje predmeta iz blizine.

Snimanje video isječaka ovom kamerom neće vas posebno oduševiti, ali će poslužiti svrsi. Maksimalna rezolucija videa je 640 x 480 točaka, a frekvencija 30 fps. Mnogi smartphone uređaji danas snimaju HD 720p video, ali od modela u ovom cjenovnom rangu to bi bilo neozbiljno očekivati.
Sve u svemu, video ovakav kakav je uopće nije loš, dapače, a ako zanemarimo rezoluciju mogli bismo ga usporediti s onim sa skupljih modela.

Baterija

Očekivano, mali zaslon i njegova relativno mala rezolucija rezultiraju manjom potrošnjom energije. 1300 mAh baterija u uvjetima umjerenog korištenja i kada je stalno aktivna internetska veza osigurat će više od jednog dana autonomije, a ukoliko se na internet spajate povremeno i rad prebacite na 2G mrežu možete očekivati i cijela dva dana.

Zaključak

Samsung Galaxy Mini 2, kao što sam u nekoliko navrata naveo, spada u donji cjenovni rang Androida, ali i smartphone uređaja općenito. Oduševit će sve one koji tek ulaze u svijet Androida, a onim naprednijima mogao bi poslužiti i kao sekundarni uređaj. Nemojte očekivati neku bjesnu kvalitetu fotografija i videa niti uživanje u filmovima, ali je zato slušanje glazbe sasvim ugodno. Na telefoniranje, kao osnovnu funkciju nemamo prigovora, no mali zaslon bi ljudima s debelim prstima mogao predstavljati problem, pogotovo kad je upotreba virtualne tipkovnice u pitanju.

Cijena uređaja od 1000-1200 kuna (Bonbon webshop) predstavlja odličan omjer uloženog i dobivenog, a nadamo se da ćemo ga uskoro ugledati i u ponudi drugih operatera. Kao glavne konkurente mogli bismo spomenuti LG Optimus L3 i HTC Explorer, ali po specifikacijama se može mjeriti i s HTC-om Desire C kojeg u segmentu procesora čak i prestiže.

Ukupan dojam nakon druženja s ovim mališanom je pozitivan i svakako ga preporučamo Android početnicima i svima onima koji ne žete trošiti na skuplje uređaje.

Stranice: 1 2 3