Recenzija: Samsung Galaxy S3

Tipkovnica

Logično, virtualna tipkovnica na Galaxyju S3 još je jedna stavka koju je zbog velike površine užitak koristiti. Prilikom svakodnevnog tipkanja malo je vjerojatno da će vam tipkovnica u vodoravnom načinu uopće zatrebati, jer je i ona u okomitoj verziji sasvim dovoljna za ugodan rad. Softver tipkovnice omogućuje korištenje raznih alata za predviđanje unosa, a podržani su i dijakritički znakovi.

Galerija fotografija ne razlikuje se od već viđenih na ICS uređajima, kako vizualno tako i funkcijski. Fotografije je moguće sortirati po raznim kriterijima i organizirati u albume. Ukoliko koristite Picasa servis za pohranu fotografija, prilikom prijave na vaš Google račun iste će se automatski sinkronizirati i pojaviti u zasebnom albumu.
Svaku je fotografiju izravno iz galerije moguće izravno poslati mailom, Bluetoothom, ili WiFi directom te podijeliti na društvenim mrežama i raznim online servisima. Također, moguće ih je koristiti i u drugim aplikacijama kao što su S Memo i Evernote.

Video reprodukcija

Iako je sav video sadržaj moguće pokrenuti izravno iz galerije, Samsung Galaxy S III donosi poseban video player koji uz ostalo nudi i zanimljive vizualne efekte. Dakle, ako se pitali čemu u mobitelima služi četverojezgreni procesor, evo odgovora: pregled sadržaja je kreiran tako da vam umjesto statičnih sličica prikazuje pokretne, dakle male ponavljajuće video isječke iz svakog pojedinog videa. Nije da bez toga ne bismo mogli, ali je u svakom slučaju atraktivno i osjetno olakšava snalaženje.

Drugi atraktivni detalj kojeg može ponuditi samo sirova procesorska snaga je plutanje video prozorčića preko početnih zaslona i ostalih aplikacija. Što je najvažnije, on to izvodi s iznimnom lakoćom. Dakle, dok na uređaju obavljate druge radnje, krajičkom oka još uvijek možete pratiti film koji ste prethodno uključili. Možda ovo spada u perverzije, ali je u svakom slučaju zanimljivo i vrlo atraktivno.

Što se same reprodukcije videa tiče, treba reći da su podržani svi popularni formati video zapisa kao npr. 3GP, MP4, AVI, WMV i MKV, a u najvećoj mogućoj rezoluciji (1080p).
Kao standardna oprema dolazi i podrška za titlove čije datoteke moraju imati isti naziv kao i film. Naravno, ekstenziju ne smijete mijenjati. Uostalom, ista priča kao i na većini video playera na računalu.
O doživljaju gledanja filma na ovakvom uređaju ne treba trošiti riječi. Naravno, još je bolji na Galaxy Noteu kao ili na nekom od 7.0” i 10.1” tableta, ali ako uzmemo u obzir dimenzije uređaja i njegovu masu… shvatili ste poantu. Općenito, ovdje nema puno filozofije. Putem kabela i USB porta prenesite video u bilo kojem formatu i gledajte. Amen. Pukao bih da u ovom trenutku ne spomenem neke druge platforme koje za ovako jednostavnu radnju traže spajanje preko njihovih “ajme i kuku” aplikacija i zahtijevaju rekodiranje videa u samo njima poznat format. Samo jednom imate pravo pogađati koje su dvije platforme u pitanju.

Aplikacija za reprodukciju glazbe poznata nam je iz prethodnih Samsungovih uređaja, ali je u ovom modelu ipak donekle poboljšana. SoundAlive tehnologija omogućuje virtualizaciju 7.1 kanalnog zvuka, što osigurava iznimnu kvalitetu audio reprodukcije. Kao što smo na ovakvim uređajima već navikli, glazbu je moguće sortirati po raznim kriterijima, a uvedena je tzv. Music square funkcija koja pjesmama automatski pridodaje atribute, npr. spora, uzbudljiva i sl, na osnovu čega uređaj sam kreira playliste. Kao kod mnogih drugih aplikacija i ovdje je za upravljanje moguće koristiti geste, npr. za izmjenu pjesme koja se trenutno izvodi i sl.

Stranice: 1 2 3 4 5 6 7 8 9