Samsung Galaxy S Recenzija

Aplikacija MP3 player s odličnim sučeljem omogućuje jednostavan pregled glazbenih sadržaja, a prilično korisna stvarčica su tabovi na vrhu zaslona. Pomoću njih moguće je trenutno prebacivati ispis sadržaja po pjesmama, autorima i izvođačima. Slično kao u imeniku, popis pjesama s desne strane sadrži abecednu traku za lakše snalaženje i brzo pronalaženje naslova, a sklopu aplikacije prisutan je i equalizer. Ukupan dojam i kvaliteta zvuka impresivni su, što i priliči uređaju ovog ranga.

Također, uređaj je opremljen je i FM radiom s RDS-om za čije su funkcioniranje potrene slušalice koje služe kao antena, a preslušavanje je moguće i na vanjskom zvučniku. Uz standardno memoriranje radio stanica, moguće je njih 6 uvrstiti pod favorite.

Galerija, s ne baš maštovitim prijevodom na hrvatski – „Album“ sadrži 3D efekte i vizualno je prilično atraktivna. Moj subjektivni dojam je da ovi 3D efekti i nisu baš toliko atraktivni kada je sama upotrebljivost u pitanju i zahtijevaju određenu dozu prilagodbe. Galerija pronalazi i grupira sve slike i fotografije neovisno o tome u kojoj se mapi, odnosno zapećku uređaja nalaze. Pritiskom na tipku menu svaku je sliku moguće u trenutku podijeliti s mnogim servisima (Facebook, Twitter, Flickr, Picasa, Evernote…) , odnosno poslati bluetoothom, MMS-om ili mailom.

Fotografije je moguće organizirati po datumima, a na vrhu zaslona dodana je mogućnost brzog odabira mapa u kojima se slike nalaze. Zahvaljujući multitouch funkcionalnosti prisutan je i pinch zooming.

Video reprodukcija

Video Player je jedna od onih značajki ovog uređaja koje ga svrstavaju u sam vrh. Za  razliku od mnogih drugih uređaja temeljenih na Androidu, Samsung Galaxy S, uz standardne, podržava reprodukciju DivX/Xvid formata video sadržaja i većinu zadataka vezanu uz video obavlja s lakoćom. Kombinacija odlične video i audio reprodukcije s dimenzijama i visokom rezolucijom zaslona omogućuje izuzetan doživljaj video sadržaja, tako da slobodno možemo reći da je gledanje filmova na mobitelu napokon postalo zabavno.

Iznimno zanimljiv je podatak da će prilikom reprodukcije videa baterija izdržati više od 7  sati. Da budemo precizni, proizvođač je specificirao podatak o 7 sati i 25 minuta video reprodukcije nakon čega baterija padne na 10% kapaciteta, što je donja granica za automatsko isključenje video playera.