Operateri

Tele2 korisnicima nadoknađuje štetu zbog nedavnih poteškoća u radu 4G mreže



Prije nekoliko dana, korisnici Tele2 usluga na području cijele Hrvatske osjetili su poteškoće u radu, što se uglavnom manifestiralo kroz nemogućnost spajanja na njihovu 4G mrežu. Istog dana poteškoće su otklonjene, a Tele2 uz ispriku, svojim korisnicima želi i nadoknaditi štetu, povodom čega je izdao priopćenje za medije, koje prenosimo u cijelosti:
U utorak, 24. srpnja, kod dijela korisnika Tele2 mreže, došlo je do iznenadnih tehničkih poteškoća u pristupu internet uslugama, nastalih uslijed aplikacijske pogreške na sustavima dobavljača.

Poteškoće su zabilježene u 17 sati te su uspješno uklonjene oko 21 sat. Onim korisnicima koji su imali poteškoća u korištenju podatkovne mreže Tele2 se ispričava zbog nastale situacije te nemogućnosti neometane komunikacije.

Tele2 je u svom poslovanju uvijek fokusiran na svoje korisnike i njihovo zadovoljstvo, stoga će u znak isprike svim korisnicima, aktivnima na dan 24. srpnja, nadoknaditi štetu.

Korisnici glasovnih tarifa na bonove te privatni i poslovni pretplatnici koji nemaju obvezni podatkovni paket BEZBROJ GB dobit će jedan dan surfanja bez naknade i potrošnje podatkovnog paketa tarife.

O točnom datumu surfanja bez naknade korisnici će biti obaviješteni putem SMS poruke.

Korisnicima glasovnih tarifa na bonove, privatnim i poslovnim pretplatnicima te korisnicima mobilnog i pokućnog interneta s podatkovnim paketom BEZBROJ GB, Tele2 će nadoplatiti račun na bonove, odnosno umanjiti pretplatnički račun. O točnom iznosu nadoplate, odnosno umanjenja pretplatničkog računa, korisnici će biti obaviješteni putem SMS poruke.

Zahvaljujemo svima na razumijevanju!