Tele2 korisnicima nadoknađuje štetu zbog nedavnih poteškoća u radu 4G mreže

Prije nekoliko dana, korisnici Tele2 usluga na području cijele Hrvatske osjetili su poteškoće u radu, što se uglavnom manifestiralo kroz nemogućnost spajanja na njihovu 4G mrežu. Istog dana poteškoće su otklonjene, a Tele2 uz ispriku, svojim korisnicima želi i nadoknaditi štetu, povodom čega je izdao priopćenje za medije, koje prenosimo u cijelosti:

U utorak, 24. srpnja, kod dijela korisnika Tele2 mreže, došlo je do iznenadnih tehničkih poteškoća u pristupu internet uslugama, nastalih uslijed aplikacijske pogreške na sustavima dobavljača.

Poteškoće su zabilježene u 17 sati te su uspješno uklonjene oko 21 sat. Onim korisnicima koji su imali poteškoća u korištenju podatkovne mreže Tele2 se ispričava zbog nastale situacije te nemogućnosti neometane komunikacije.

Tele2 je u svom poslovanju uvijek fokusiran na svoje korisnike i njihovo zadovoljstvo, stoga će u znak isprike svim korisnicima, aktivnima na dan 24. srpnja, nadoknaditi štetu.

Korisnici glasovnih tarifa na bonove te privatni i poslovni pretplatnici koji nemaju obvezni podatkovni paket BEZBROJ GB dobit će jedan dan surfanja bez naknade i potrošnje podatkovnog paketa tarife.

O točnom datumu surfanja bez naknade korisnici će biti obaviješteni putem SMS poruke.

Korisnicima glasovnih tarifa na bonove, privatnim i poslovnim pretplatnicima te korisnicima mobilnog i pokućnog interneta s podatkovnim paketom BEZBROJ GB, Tele2 će nadoplatiti račun na bonove, odnosno umanjiti pretplatnički račun. O točnom iznosu nadoplate, odnosno umanjenja pretplatničkog računa, korisnici će biti obaviješteni putem SMS poruke.

Zahvaljujemo svima na razumijevanju!

 
      
 
Najnovije recenzije
Najčitanije recenzije

Top teme
Video tjedna
Uporaba kolačića

Mob.hr koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Klikom na gumb 'U redu' pristajete na korištenje kolačića. Više informacija potražite na poveznici.  [ U redu ]