Tele2 u 3. kvartalu ostvario rast prihoda i broja korisnika

tele2

Tele2 je danas objavio izvještaj o poslovnim rezultatima za treći kvartal tekuće godine iz kojeg je vidljivo da je ostvaren ukupni prihod od 182 milijuna kuna, što je za 5,3% više u odnosu na isti kvartal prošle godine.

U navedenom razdoblju ostvarena je i dobit prije oporezivanja (EBITDA) u iznosu od 60 milijuna kuna, što predstavlja znakovit porast u odnosu na isto razdoblje lani kada je iznosila 42 milijuna kuna. Tele2 je u navedenom razdoblju zabilježio i oko 33.000 novih korisnika.

Detalje saznajte u objavi za medije:

Tele2 AB, (Tele2), (NASDAQ OMX u Stockholmu: TEL2 i TEL2 B) danas je objavio svoje konsolidirane rezultate poslovanja za treće tromjesečje 2014.

Q3 2014 je izuzetno kvalitetno tromjesečje s odličnim rezultatima u cijeloj grupi, a koji proizlaze iz naše sposobnosti da omogućimo odlično korisničko iskustvo u našoj mobilnoj mreži.“ započeo je prezentaciju tromjesečnog privremenog izvješća poslovanja Mats Granryd, predsjednik i izvršni direktor Tele2 Grupe.

Najvažniji financijski rezultati za cijelu Grupu uključuju snažne prihode od usluga krajnjim korisnicima u mobilnoj telefoniji i rast dobitka prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA).

U trećem tromjesečju, ukupni prihodi iznosili su 6.584 milijuna SEK (u istom razdoblju protekle godine iznosili su 6.500 milijuna SEK)  i EBITDA od 1.682 milijuna SEK (u istom razdoblju protekle godine kada je iznosila 1.471 milijuna SEK) potaknuti rastom u segmentu mobilne telefonije. Prihodi od usluga krajnjim korisnicima u mobilnoj telefoniji porasli su za 8 posto što iznosi 3.252 milijuna SEK (u odnosu na isti period protekle godine kada je iznosio 3.008 milijuna SEK), što je potaknuto većim prihodom od korištenja podatkovnih usluga.

U tromjesečnom izvješću Mats Granryd, predsjednik i izvršni direktor Tele2 Grupe, rekao je: “Poslovanja Tele2 u Baltičkoj regiji i u Hrvatskoj pokazala su snažno poboljšanje u Q3 2014. Uvijek je zadovoljstvo vidjeti da se trud isplatio. Unutar te skupine uspješnih tvrtki, još jednom moram istaknuti Hrvatsku kao „fenomenalno izgubljeno dijete koje se vratilo“ i koja se nakon teškog razdoblja vraća u područje snažnog rasta poslovanja.“

Iako je cjelokupno tržište mobilnih komunikacija u Hrvatskoj zabilježilo pad u trećem tromjesečju,  Tele 2 je, uz ponude koje nude veliku vrijednost za novac , imao dobru ljetnu turističku sezonu, kako u pogledu prihoda od roamingu usluga tako i u prodaji turističkih paketa. Tele2 Hrvatska je zadržao pozitivni operativni razvoj te je ostvario neto unos od 33.000 novih korisnika. Ostvaren je solidan rast prihoda od usluga krajnjim korisnicima u mobilnoj telefoniji od 5,3 posto, u iznosu od 182 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje prošle godine kada je iznosilo 173 milijuna kuna, kompenzirajući pritom  negativan utjecaj nižih cijena terminacija i roaminga na ukupan prihod. Tijekom Q3 2014, Tele2 Hrvatska nastavio je poboljšavati profitabilnost s jakim EBITDA doprinosom od 60 milijuna kuna, što je opet porast u odnosu na prošlu godinu u istom razdoblju kada je iznosio 42,8 milijuna kuna.

“Važno je istaknuti činjenicu  da naši postojeći korisnici nastavljaju vjerovati u nas i nastavljaju ispunjavati svoje komunikacijske potrebe kroz naše usluge, te da nam se pridružio  značajan broj novih korisnika. To je razlog zbog čega sam sretna sa rezultatima trećeg tromjesečja. Nastavljamo se truditi u našim nastojanjima da korisnicima pružimo još bolje usluge u budućnosti.” rekla je Malin Holmberg predsjednica Uprave Tele2 tijekom objave privremenog izvješća Q3 2014.

 
      
 
Najnovije recenzije
Najčitanije recenzije
Top teme
Video tjedna
Uporaba kolačića

Mob.hr koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Klikom na gumb 'U redu' pristajete na korištenje kolačića.  [ U redu ]