Operateri Biznis

Tele2 u trećem tromjesečju 2018. ostvario 12% rasta prihoda od kranjih korisnika



Tele2 AB objavio je danas konsolidirane rezultate poslovanja za treće tromjesečje 2018. godine koji pokazuju snažan nastavak pozitivnog trenda poslovanja protekle godine na nivou cijele Tele2 Grupe, naravno, uključujući i Hrvatsku.

Rezultati Q2 Tele2 Grupe

Na razini Grupe Tele2 je ostvario ukupni prihod u iznosu 6,538 milijardi švedskih kruna, što je povećanje od 7% u odnosu na isto razdoblje 2017. godine. EBITDA je porasla za 12% u odnosu na isto razdoblje prošle godine te je u trećem tromjesečju ove godine iznosila 1,984 milijardi švedskih kruna.

„Rezultati razdoblja od zadnja tri mjeseca, koja prethode spajanju s Com Hem-om pokazuju čvrst trend kontinuiranog rasta, olakšavajući tako sam proces fuzije koji donosi potpuno nove smjernice poslovanja. Taj rast je vidljiv u svim segmentima poslovanja. Investicijska tržišta i dalje rastu, pa možemo smatrati Tele2 kompanijom s dobro definiranom strategijom pružatelje telekomunikacijskih usluga na području Baltika, te izraženim potencijalom na investicijskim tržištima“, izjavila je Allison Kirkby, predsjednica Uprave Tele2 AB.

Tele2 Hrvatska

U trećem tromjesečju ove godine ostvareni su ukupni prihodi u iznosu od 383 milijuna kuna što je porast od 6%,  a EBITDA je iznosila 94 milijuna kuna, što predstavlja rast od 40% u odnosu na prošlu godinu.

EBITDA marža iznosila je 25% dok je u istom razdoblju prošle godine iznosila 19%.

Tele2 Hrvatska je zabilježio rast u svim ključnim segmentima koji uključuju prihod od krajnjih korisnika i veleprodaje, što pokazuju i odlični poslovni rezultati.

Za prvih devet mjeseci 2018. godine ostvareni su ukupni prihodi od 1,028 milijarde kuna što je porast od 7%, EBITDA je rasla 58% dok su kapitalne investicije rasle za 31% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

“I u trećem tromjesečju ove godine nastavljen je pozitivan trend rasta u svim ključnih segmentima poslovanja. Posebno veseli rast prihoda od krajnjih korisnika od 12% kao rezultat kontinuiranog odličnog odaziva korisnika na našu jedinstvenu ponudu na tržištu - BEZBROJ GB na mobitelima te Pokućni internet. Na rezultate se pozitivno odrazio i odličan uspjeh naših proizvoda namijenjenih turistima što se i ove godine posebno odražava u rastu broja prepaid korisnika. U periodu pred nama fokus će i nadalje biti na ulaganju u poboljšanje korisničkog iskustva na svim razinama, a posebno na dizanje kapaciteta mreže s ciljem pružanja vrhunske usluge kako našim postojećim tako i budućim korisnicima, ali i kao preduvjet za širenje portfelja usluga“, izjavio je predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić.