Zaba omogućila otvaranje računa mobitelom putem selfija

Zagrebačka banka predstavila je u utorak potpuno nov način otvaranja računa i to bez prisustva bankara. Račun se ugovara preko mobitela, a sve što je korisnicima potrebno je pametni telefon te valjana osobna iskaznica. Ova mogućnost idealna je za sve one koji hitno trebaju račun u banci, a nemaju vremena otići do poslovnice.

Na taj je način prvi put na tržištu moguće otvoriti tekući ili žiro račun u bilo koje doba dana i bilo gdje. Ugovaranje računa u Zagrebačkoj banci tako postaje jednostavnije nego ikad. Njegovim otvaranjem automatski se aktivira i mobilno bankarstvo (m-zaba), čime korisnik lakše može pratiti stanje i promete svojih računa te obavljati plaćanja.

Proces počinje preuzimanjem m-zaba aplikacije iz trgovina App Store ili Google Play, ovisno o operativnom sustavu mobilnog uređaja. Nakon toga je unutar aplikacije potrebno skenirati osobnu iskaznicu, napraviti popularni selfie te odabrati vrstu računa – kunski tekući ili kunski žiroračun. Proces je završen u tek nekoliko koraka, a sama procedura jamči potpunu sigurnost te zadovoljavanje svih zakonodavnih kriterija.

Jednostavno i sigurno otvaranje računa putem mobitela predstavila je Dijana Hrastović, članica Uprave Zagrebačke banke, istaknuvši kako je riječ o tehnološkoj inovaciji koja stvara novu dimenziju u odnosu klijenta s bankom. „Za otvaranje računa postoje neizbježne zakonske procedure koje ponekad traju, a zbog užurbanog načina života sve više ljudi nema vremena čekati u redu. Zaba svojim klijentima uvijek nudi tehnološki najinovativnije usluge, stoga smo se odlučili uvesti mogućnost jednostavnog otvaranja računa preko mobitela. Riječ je o sasvim novom iskustvu poslovanja s bankom, a vjerujem da će našim mlađim klijentima otvaranje računa uz potvrdu selfiejem biti i zabavno“, istaknula je Hrastović.

Zagrebačka banka, dodala je Hrastović, ima najveći broj korisnika internetskog i mobilnog bankarstva u Hrvatskoj. Otvaranjem računa putem mobitela novi klijenti postat će dijelom Zaba obitelji koju čini više od 300.000 m-zaba korisnika te pola milijuna e-zaba korisnika. „S obzirom na tako veliki broj klijenata, kontinuirano radimo na tome da naše usluge prate tehnološke trendove i zato je digitalizacija poslovanja jedna od naših primarnih zadaća“, zaključila je Hrastović.

Vrijedi istaknuti da svi koji otvore račun u Zagrebačkoj banci pomoću mobitela ostvaruju i dodatnu pogodnost – šest mjeseci su oslobođeni plaćanja naknade za vođenje računa. Ako pak uslugu preporuče prijatelju slanjem promo koda putem Vibera, Whats Appa, e-maila ili SMS-a, ili su otvorili račun temeljem preporuke, naknadu neće plaćati do čak godinu dana.

 
 
Najnovije recenzije
Najčitanije recenzije
Top teme
This site uses cookies to enhance your experience. By continuing to the site you accept their use. More info in our cookies policy.     ACCEPT