Apple Android Biznis

Prvi put zabilježeno više problema s iOS, nego Android uređajima

iOS-and-Android

Zanimljivu statistiku danas je objavio Blancco Technology Group, tvrtka koja se inače bavi istraživanjem tržišta. Do sada je redovito donosio izvještaje o problemima koje korisnici smartfona imaju sa svojim uređajima, i ti su podaci redovito upućivali na to da je najviše problema s onima temeljenim na Androidu.

Ovo je samo po sebi razumljivo s obzirom na tržišni udio, koji se kreće oko 80%, no u najnovijem izvještaju stvari su se preokrenule. Naime, iOS je u drugom kvartalu ove godine od Androida preuzeo ovaj nezavidni naslov, jer se u tom razdoblju ukupno 58% problema dogodilo upravno na iOS uređajima, dok je Android pao na 35%.

Tako su u spomenutom periodu javiše problema prijavili vlasnici iPhonea 6, odnosno 29% iOS korisnika obuhvaćenih istraživanjem. iPhone 6s je zauzeo drugo mjesto s 23% prijavljenih problema u radu, a iPhone 6s Plus 14%.

65% obrađenih iOS korisnika je prijavilo probleme u radu s aplikacijama, 11% ih je iskusilo probleme s WiFi-em, 4% s upotrebom telefona, 4% s podatkovnim prometom, a 2% u prijemu signala.

Na iOS-u se najviše rušio Snapchat, i to 17%, a drugi po redu je Instagram s 9% rušenja. Zanimljivo je da je zanemariv broj ispitanika probleme s ovim aplikacijama prijavio na Androidima.

Kod Androida je situacija sljedeća: Samsung je, sukladno tržišnom udjelu, pokupio najviše negativnih bodova, pa se 26% problema odnosi upravo na njihove uređaje. Zanimljivo je da ga slijede Lenovo i Motorola s s 11% prijavljenih problema. Kao najgori uređaj se pokazao LeTV Le 1S s udjelom problema od čak 7%, slijedi ga Lenovo Vibe K5 Plus (6%), potom Lenovo Vibe P1m (4%), te Lenovo K3 Note (4%).

23% obrađenih Android korisnika prijavilo je probleme vezane aplikacije, a 10% s kamerom i punjenjem baterije. 7% njih je prijavilo probleme sa zaslonom, a 5% s mikrofonom i zvučnikom.

Kad su konkretne aplikacije u pitanju, 12% Android korisnika je prijavilo probleme s rušenjem i nefunkcioniranjem Google servisa, u kojeg se ubrajaju: Play trgovina, Kontakti, Kalendar i Fotografije, dok se 5% problema odnosi se na loše funkcioniranje Samsungovog TouchWiz sučelja.

Via