Windows Phone Biznis Windows

Udio Windows Phone platforme na američkom tržištu se zapravo smanjio



Udio pojedinih smartphone platformi u SAD donekle se razlikuje od ostatka svijeta, no s obzirom da se radi o jednom od ključnih tržišta, mnoge ga kompanije smatraju pokazateljem trendova i mjerilom uspješnosti.

Tako je comScore došao do podataka da je u četvrtom kvartalu 2012. godine iOS zauzeo 36,3% smartphone tržišta u SAD, što je za dva postotna boda više nego u istom razdoblju godinu ranije. Android je na američkom smartphone tržištu sudjelovao s 53,4%, što predstavlja rast od 0,9 postotnog boda u odnosu na posljednji kvartal 2011. godine. Na trećem mjestu nalazi se BlackBerry sa 6,4% tržišnog udjela, tj. 2 postotna boda manje nego godinu ranije.

Microsotov Windows Phone, platforma od koje se u posljednjem kvartalu 2012. godine očekivalo najviše, na domaćem (američkom) tržištu nije uspjela postići rast. Štoviše, unatoč prilično dobroj prodaji Nokijinih Lumia uređaja te HTC-ovog Windows Phone 8X, ova platforma je smanjila tržišni udio za 0,7 postotnog boda. Razlog leži u tome što je isto vrijeme prodaja iPhonea i Android uređaja rasla po znatno većoj stopi pa je Windows Phone uspio zauzeti svega 2,9% tržišnog kolača u SAD.