Vipnetovi korisnici se (opet) žale na obračun potrošnje podatkovnog prometa

Na Vipnetovoj Facebook stranici upravo traje rage bijesnih korisnika koji se žale na neuobičajeno veliku potrošnju podatkovnog prometa. Po priznanju samih Vipovaca, zaprimljen je veći broj pritužbi. Kažu da su izvršili sve potrebne provjere, i utvrdili da nema poteškoća ili propusta u obračunu potrošnje.

U istoj objavi korisnicima savjetuju uobičajene postupke za uštedu na podatkovnom prometu, ali i upotrebu antivirusnog softvera, čija je svrha na mobilnim uređajima, u najmanju ruku, diskutabilna.

Ovu Vipnetovu tvrdnju da nemaju nikakvih problema u sustavu teško je uzeti zaozbiljno. Želim vjerovati da su provjere izvršili površno, jer je matematički nemoguće da samo Vipnetovi korisnici prijavljuju povećanu potrošnju, dok kod druga dva operatera to nije slučaj.

Korisnici prijavljuju da im je cijeli podatkovni paket istekao prerano, čak i par dana nakon aktivacije (cijeli 1 GB za dan, dva ili 8 GB za tjedan dana) kao i neobjašnjivo nestajanje skoro cijelih paketa. Pojedini korisnici prijavljuju i naplatu prometa preko Vip aplikacije, čije korištenje mobilnih podataka se ne bi trebalo naplaćivati.

Za sada je teško dati bilo kakav sud o ovom slučaju, no treba znati da ovo nije prvi put da Vip ima problema s obračunom. Prije 10-ak godina, Vipme (prepaid) korisnici su vrlo često prijavljivali obračun podataka koje nisu bili potrošili. Ta «afera» nije bila medijski popraćena, vjerojatno iz razloga što su neobjašnjivo obračunati iznosi bili relativno mali, a i Internet se uz zadnjih 10 godina promijenio.

Bilo kako bilo, mi ćemo i dalje pratiti što se događa s Vipnetovim obračunom podatkovnog prometa, a vama možemo savjetovati da izvršite dodatne provjere svih postavki uređaja, kako biste eliminirali sve moguće propuste s vaše strane.

I da… ako si ne želite dodatno zakomplicirati život, ne koristite Android «antivirusne» aplikacije kako vam savjetuju u Vipnetu, jer ćete od njih imati više štete nego koristi. Android sustav ima vrlo dobro razrađen sustav dozvola, koje bi svakako bilo dobro pročitati prije instalacije aplikacija, kao i da na najmanju moguću mjeru svedete instalacije APK datoteka, što je inače potrebno dodatno omogućiti u izborniku (nepoznati izvori).

Ono na što također trebate paziti je da preko mobilnih podataka ne prenosite veće količine videa i slika, kao ni da ne nadograđujete softver. Dodatno provjeravajte koliko je koja aplikacija potrošila i probajte to usporediti s obračunom. Ako primijetite nelogičnosti, svakako pošaljite prigovor Vipnetu, kako bi vaš slučaj imao pisani trag.

 
      
  • Vlado

    Zbog ovog problema sam otišao od Vipa! My Data Manager, Glasswire, pa čak i Androidov mjerač potrošnje su govorili jedno, a preostali MB drugo. Isti odgovor sam dobio, da pazim na koje stranice idem, da ne pokrećem videe, da ažuriram antivirus… Nakon 2 mjeseca natezanja sam prešao na Bonbon i problem je nestao. Valja napomenuti da je jedno vrijeme sve funkcioniralo normalno.

  • JFK

    Nije ovo ni drugi put, neko tko zna koji, ali je mnogo puta prošlo nezapaženo jer mediji o tome ne žele pisati zbog marketinških budžeta koje im ovi osiguravaju. Uglavnom, problem s obračunom podatkovnog prometa postoji od samog početka uvođenja GPRS-a. Nikad to nisu uspjeli do kraja riješiti i pitanje kad će.

  • Gogo

    Zanimljivo je da se problem javlja uglavnom ljeti.

  • Herr Dule

    Pored Tele 2 flat interneta ne znam kome ovo uopce treba.

  • KVragec

    Vip se usosio već nekoliko puta. Nekoliko poznanika se žali na to. Jedan s posla pogotovo.

  • DexterM.

    Volim vas zbog ovog članka!
    Naravno da nemaju problema u sustavu! Problem je što su moroni stavili 1Mb kao obračunsku jedinicu pa ti za jednu poruku sa Whatsappa požedere puno i previše prometa. Lopovi.
    Do 08/18 sam kod njih zbog ugovora, a onda- rastajem se cigani sa vama!

  • Gogo

    Da, ali to košta !

  • Herr Dule

    Koristio sam prije Tele 2 Bonbon i imao sam za gotovo istu cijenu 5 odnosno 6 GB interneta i tko je spreman potrositi nekih 150 kn na racun za mobitel nema sto dalje traziti…meni je iskreno premala razlika izmedju 100 ili 160 Kn da se zezam sa nekim polovicnim rjesenjima i pored to malo GB koje VIP daje jos te zakidaju i za tu mizeriju.

  • Chopavi slim

    Ja sam s njima bio dva puta ali sam rekao nikad više i stvarno neću, mada znam kako je i tomato njihov ali ipak su oni kao nebo i zemlja!

  • v_rex

    Prosle godine mi uvaljivali veci racun nego sto su trebali, zalio sam se i priznali su tek nakon pet poziva. Vratili su mi lovu tek nakon tri mjeseca i jos pet- sest ljutitih poziva. Znate sto ima novo? Opet su mi skinuli 70 kuna vise, dva mjeseca za redom. Opet sam se zalio ali mislim da je posljednji put. TELE 2 mobilni flat rate, i TELE 2 pokucni internet su moji cim mi istekne ugovorna sa Vip- om.. Grebem i njih i njihove 4 gige/mjesec za 155 kuna..

  • fabricio1

    Pa zato su i stavili akciju – dupli gigabajti. hahaha.

  • john

    Kad smo kod tomata, presao sam kod njih iz t-mob nakon cca 12-13god i za moje potrebe su odlicni, signal ok, a obracunska jedinica 10kb sto gotovo vise nitko nema (manje vise su svi na min 100kb)

  • NFL

    Ček sad, čitam na svim mogućim portalima da obavezno instalirati antivirusni program na mob. Ti sad tvrdiš potpuno suprotno.
    Tko je u pravu? Ako ne zašto ne?
    Šta da radim ljudi šta, šta?

  • Krešimir Blažev

    Ljudi pišu nek se piše. Antivirusni programi apsolutno nikakve veze s ovim nemaju.

    Ako sumnjaš da neka aplikacija troši nedozvoljeno, to joj, ovisno o uređaju, možeš ograničiti.

  • Mustrashh

    Bonbon je jos i bolji. Bez uspostave poziva, obracunska jedinica je sekunda, dok je kod podatkovnog prometa takodjer 10kb.

  • Tomislav Matić

    I kod TELE2 je na bonove obračunska jedinica 10 kb dok je na pretplatu stanje još bolje, obračunska jedinica je 1 kb. Eto toliko da su manje više svi na 100 kb.
    I dakako TELE2 je ukinio uspostavu poziva kao i VIP. I sad je TELE2 najpovoljniji operater na bonove.

  • Mustrashh

    Ti ‘svi moguci portali’ su puni neznalica, na zalost, ne samo kad su mobiteli u pitanju. Ne znaju razliku izmedju antivirusnog alata, ili firewalla npr. Antivirus ti ovdje ne moze pomoci. Nikako. Samo ce odmoci, i to poprilicno.

    Antivirusni alat na mobitelu je najveca glupost koja postoji. Dovoljno je reci da ih Apple ni ne dopusta na App Storeu, samo se jos ceka da i google napokon izbrise te idiotarije sa play storea.

    Koristi mobitel normalno. I uzivaj u njemu. Uz put prestani citati te portale, i to ne samo kad su mobiteli u pitanju 🙂

  • JFK

    Ako si to vidio na Vecernjem, jutarnjem, 24 sata i sl. nista cudno. Hrpa nestrucnih prepisivaca. A sto je takodjer tragicno, ima i “specijaliziranih” sajtova na kojima pisu sarlatani.

  • Danijel

    Ne shvaćam, više uopće ne koristim taj mobitel na Vipovoj mreži jer namjeravam preći na drugi čim mi istekne ugovor, a računi na njemu divljaju. To su varijacije kao da sam jedan mjesec obavio 500 razgovora, a drugi 20, a da o internetu ne govorim. Mobitel stoji kod kuće na radnom stolu spojen na Wifi, a napravio je ogroman promet. Kako? Vipnet je odvratan, ništa im ne vjerujem, samo izmišljaju, a ne dozvoljavaju mi da prijevremeno prekinem. Što im mogu, ako ne platim blokirat će mi račun, ako platim, to je najobičnija ucjena. Ovaj mjesec račun mi je trostruka pretplata. Pa kako? Imao sam 1 odlazni poziv.

  • john

    Super ako je tako…ne pratim vec neko vrijeme novosti posto mi je moja tarifa ok ali sada bi se moglo razmotriti i ostalo 🙂

  • DexterM.

    Mislim da se zalis na pogresnom mjestu.

  • realist

    Vip treba okriviti, svakako, jer nesto definitivno ne stima u algoritmu. No, iskreno, treba malo i korisnike obrazovati. Kod koliko sam samo ljudi naisao da dopusta skidanje azuriranja aplikacija i sustava preko podatkovnog prometa i onda se cude od kud im je za nekoliko sati otislo toliko prometa. Ima uglavnom svega i svacega..pogotovo jer se vecina aplikacija azurira na tocan dan u tjednu i u nekom tocnom intervalu..sto sistemskih, sto drugih..

  • Tomislav Matić

    Ja sa svim updateovima iz trgovine i youtubeom ne mogu potrošiti do 5 GB. Jedino nadogradnje sustava uzmu puno više. Ali iskreno govoreći, ne koristim društvene mreže koje što sam vidio jedu internet. Doslovno ga izjedu. Pogotovo ako gledate ili učitavate videa sa Facebooka i sl.

  • Danijel

    Samo želim znati imaju li i drugi takva iskustva. Meni se čini da oni koriste ljeto da bi opljačkali korisnike i da svjesno kradu, jer nevjerojatno je da mobitel koji stoji na stolu troši od 100 do 500kn, kako mu dođe. A popis poziva u računu je namjerno nejasan. .

  • a

    nije mi jasno zašto ljudi ne usporede potrošnju što im obračunava vip i potrošnju koju mjeri mobitel. ona mora biti ista ili s malim razumljivim odstupanjem.

    ako laže vip, ne laže proizvođač, a onda je to dovoljan dokaz o varanju.

 
Najnovije recenzije
Najčitanije recenzije
Top teme
Video tjedna
Uporaba kolačića

Mob.hr koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Klikom na gumb 'U redu' pristajete na korištenje kolačića.  [ U redu ]