Svi koji u periodu od 5. ožujka do 8. travnja postanu novi korisnici bonbon pretplate i bonova ostvaruju 50% popusta na sve bonbon pakete i kombinacije. Isto vrijedi i za postojeće korisnike koji se s bonova prebace na preplatu.
Uz niže cijene dolazi i više gigabajta. Od sada su svi bonbon paketi još bogatiji kada je riječ o podatkovnom prometu pa će tako i postojeći i novi korisnici na raspolaganju imati još više giga. Tako, primjerice, Jako jako veliki Internet sada sadrži 25 GB prometa, za razliku od ranijih 17 GB, a Jako veliki internet donosi 20 GB prometa, umjesto prijašnjih 14 GB.
„Nova ponuda bonbona osmišljena je kako bismo još jednom korisnicima pružili više vrijednosti za njihov novac i to je nešto na čemu kontinuirano radimo u bonbonu. Istovremeno, radili smo i na novom vizualnom identitetu koji sada unosi nove boje, a, tu je i Bruno, novo zaštitno lice bonbona, djelo poznatog hrvatskog umjetnika i ilustratora Vedrana Klemensa. Bruno je lik s kojim se većina nas može poistovjetiti. Znamo da naši korisnici vole slobodu izbora i da trebaju operatora koji se može prilagoditi njihovim potrebama, a kako se one mijenjaju, tako im bonbon omogućava da sve usluge kombiniraju i prilagođavaju po svom“, izjavila je Branka Bajt, direktorica Sektora za brend Hrvatskog Telekoma.