Prema analizama koje donosi RBC capital Markets, tržište tablet uređaja bi u narednim godinama trebalo rasti munjevitom brzinom. Naravno, Apple-ov iPad je svojom jednostavnošću dao najviše doprinosa popularizaciji ovog koncepta, a ostali su proizvođači, vidjevši njegov početni uspjeh, instantno pristupili već viđenom scenariju kopiranja i imitiranja, ali i s određenm poboljšanjima.
RBC Capital Markets predviđa da će se do 2014. godine u svijetu prodati oko 185 milijuna tablet uređaja te da će Android postati dominantna platforma s tržišnim udjelom od oko 40%. RBC ove analize uglanom temelji na iskustvima iz područja smartphone uređaja, kao i eksplozivnog rasta Android platforme uopće. Također, poznato je da je iOS platforma u svijetu tableta prisutna na jednom jedinom uređaju - iPadu, a sada i njegovom nasljedniku iPad 2. S druge strane, Android je prihvaćen od velikog broja proizvođača, a najnovija verzija Honeycomb, namijenjena isključivo tabletima, pokazuje ogroman potencijal i po mnogima je superiornija od Appleovog iOS-a. No, o tome bi mogli danima diskutirati.
Još jedna prednost Androida nad iOS-om očituje se i u širem spektru vrste, odnosno veličine uređaja, pa tako Android nalazimo već na 5-inčnim tabletima, kao što je Dell Streak, zatim 7-inlčne kao npr. Samsung Galaxy Tab i najnoviji HTC Flyer, pa do onih 10-imčnih koji žele biti direktna konkurencija iPad-u . U ovu slupinu spadaju Motorola Xoom, LG Optimus Pad i Samsung Galaxy Tab 10.1 poznat i pod nazivom Galaxy Tab 2.
Ono što je sigurno jest da će tržište tableta jedno vrijeme biti polarizirano između Googlea i Applea. HP sa svojim WebOS-om i RIM s PlayBook-om, u sadašnjoj konstelaciji nemaju previše šanse za neki respektabilan tržišni udio. Treba imati na umu da se i Microsoft sa svojim OS-om Windows 8 priprema za ulazak na tržište tableta na velika vrata, no po svemu sudeći to se neće dogoditi prije 2012. godine. I na kraju, jel' ono netko spominjao MeeGo?