Aplikacije

Bard dolazi na Gmail. Sam odgovara na poruke na temelju primljenih informacija

Tijekom današnjeg Googleovog I/O eventa, osim samog AI alata Bard, predstavljene su i neke njegove konkretne primjene. Tako je šef kompanije Sundar Pichai demonstrirao upotrebu generativne umjetne inteligencije na primjeru Gmail alata.

Putnik kojemu je otkazan let, dobio je od aviokompanije vaučer kojeg se inače može iskoristiti za kupovinu druge avionske karte. Čim je pokazao namjeru da odgovori na taj e-mail, Bard je sam sastavio odgovor da putnik zapravo želi povrat novca.

Naravno, korisnik će u ovakvim situacijama uvijek moći doraditi tekst ili dodati nešto po želji, ali je znakovito da umjetna inteligencija već sada može prepoznati želje korisnika te mu predložiti  odgovarajuću akciju, odnosno za njega odraditi veliki dio posla.

 

Bard bi u ovakvom obliku uskoro trebao doći i u Google Messages servis, što znači da će uskoro i chatati umjesto vas. Hoćete li ga pustiti da sam razgovara s vašom punicom, svekrvom ili šefom?