Ostalo

Bluesun je prvi hotelski lanac u Hrvatskoj s mobilnom aplikacijom

bluesunlogo


Zagreb, 17. prosinca. Bluesun hotels & resorts je prvi hotelski lanac u Hrvatskoj koji je pokrenuo vlastitu mobilnu aplikaciju, s ciljem pružanja novih doživljaja putovanja, planiranja i komunikacije postojećim i potencijalnim gostima. Aplikacija je dostupna korisnicima Android uređaja , iOS i Win8 pametnim telefonima.

 

Pokretanje vlastite aplikacije na mobilnim uređajima u Bluesun hotels & resorts objašnjavaju kao logičan slijed u praćenju trendova na tržištu mobilnih aplikacija za rezervaciju hotelskog smještaja. Tako je primjerice najveća i najbrže rastuća globalna agencija za rezervaciju hotelskog smještaja, booking.com, izvijestila o 300% porastu rezervacija napravljene na booking.com mobilnoj aplikaciji u razdoblju od 2011. do 2013., a ukupne vrijednosti od 3 milijarde dolara. U istom razdoblju aplikacija je zabilježila više od 20 milijuna rezervacijskih transakcija.

photo 1 photo 2

 

Navike gostiju prilikom rezervacije smještaja danas su bitno drugačije i odraz su tehnoloških promjena. Dok je početkom milenija u hotelijerstvu pokretanje vlastitog hotelskog weba predstavljao sexy novitet, isti se ubrzo nametnuo kao obvezan i neizostavan kanal prodaje. Hotelske web stranice, osim prezentiranja sadržaja postaju mjesto susreta, inspiracije, s pregrštom putposinih tekstova i blogova, a gdje se među ostalom prezentiraju inspirirajuće fotografije i virtualne šetnje. Već nekoliko godina kasnije na hotelskim web stranicama se pojavljuje i neizostavni on-line booking.

Hoteli kompletan know how usmjeravaju u osmišljavanje zanimljivog i gostima relevantnog sadržaja i pametno oglašavanje na tražilicama, sve kako bi privukli što više korisnika pretraživača na svoju stranicu koji ostvaruju direktne rezervacije koristeći web booking engine. On-line engine booking rezervacije su bile velik iskorak za hotelijere u smislu proširenja individualnog kanala prodaje s obzirom da su hotelijeri nekoć svoje kapacitete punili primarno preko posrednika (Tour operaterima i agencijama) čije su provizije pozamašne.

photo 3 photo 4

 

Današnji gost sve navedeno želi moći raditi, ali u udobnosti kauča, suvozačevog mjesta u automobilu i/ili u kafiću, pritom koristeći bilo koji ulazni medij: tablet, desktop, prijenosno računalo ili mobilni telefon“, objašnjava Petar Krvarić, direktor marketinga u Bluesun hotels & resorts.

 

Krvarić najavljuje kako će korisnici Bluesun mobilne aplikacije u skorom roku moći pregledavati virtualne šetnje kroz hotele, pronalaziti brojne informacije o atraktivnostima na destinacijama na kojima se nalaze Bluesun hoteli (Bol, Brela, Tučepi, Starigrad Paklenica i Marija Bistrica), ali i rezervirati usluge poput izleta i transfera od hotela do zračnih luka.

 

Sljedeći razvojni korak aplikacije, prema objašnjenju Krešimira Drvara, voditelja digitalnog marketinga u Bluesun hotels & resorts, je mogućnost u kojoj će gosti za vrijeme svog boravka u hotelu moći uputiti tzv. „Instant komentar“ na e-mail direktora hotela s pohvalom i/ili kritikom. Aplikacija će imati mogućnost slanja informacije direktoru hotela o broju sobe gosta, ukoliko se na tu opciju gost dobrovoljno odluči, a sve s ciljem kako bi management mogao pravovremeno reagirati i riješiti problem dok je gost još u hotelu.

 

Krvarić i Drvar u mobilnoj aplikaciji dugoročno vide snažan alat za razvoj lojalnosti, ali i priliku za razne modele anketiranja, kako bi se hotel mogao kvalitetnije upoznati sa željama i potrebama gostiju time dugoročno utječući na njihovo zadovoljstvo. Najveći izazov vide u višejezičnom pokrivanju aplikacije, budući su Bluesun gosti pretežno stranci i pokrivaju širok raspon zemalja, od Velike Britanije, Njemačke, sve do Rusije, Argentine i Brazila.