Biznis

Canalys: Honor na kineskom tržištu zauzeo prvo mjesto po broju isporuka

Rijetko se bavimo analitikom prodaje po pojedinim regijama ili državama, no kada se dogode tektonski poremećaji, svakako ćemo rado prenijeti takvu vijest. I dok smo do sada nebrojeno puta pisali o tome kako je iPhone najprodavaniji model smartfona u Kini, čini se da je tamošnje tržište daleko dinamičnije od našeg na zapadu.

Tako je analitičarska tvrtka Canalys danas objavila, kako je, prema njezinim istraživanjima, u 3. kvartalu 2023. godine prvo mjesto na kineskom tržištu preuzeo Honor. Dakle, brand koji se ne tako davno „odcijepio“ od Huaweija, kojemu je dugo godina služio kao pod-brand. Konzorcij kompanija koji je od Huaweija svojedobno kupio Honor, u protekle dvije godine napravio je vidljivo dobar posao, vrativši ovo otprije poznato ime u središte pozornosti.

Iako prodaja pametnih telefona u posljednje vrijeme konstantno pada, kako na globalnom, tako i na kineskom tržištu, zanimljivo je da se Honor uspio probiti na prvo mjestu po broju isporuka u Kini, jer mu je prodaja u odnosu na 3. kvartal prošle godine pala za samo 1%. Zahvaljujući ovome, Honor sada u Kini drži 18% tržišta. Drugi na listi je Oppo sa 16% tržišta, no prodaja mu je pala za nemalih 10%. Treći je Apple, čija je prodaja pala za 6%, ali je uspio zadržati solidnu poziciju sa 16% tržišnog udjela.

Vivo je, pak, na domicilnom kineskom tržištu zabilježio pad od čak 26%, zbog čega mu je tržišni udio s 20% pao na 16%. Xiaomi, kod nas inače vrlo popularan brand, na kineskom tržištu je u 3. kvartalu zauzeo tek peto mjesto s 14% tržišnog udjela, ali zato nije zabilježio pad prodaje uopće, što je zapravo dobra vijest i za ovu kompaniju.

Canalys