Nije tajna da društvene mreže često loše utječu na svoje korisnike, posebice ona mlađe. Kako bi u što većoj mjeri spriječila širenje štetnog i sadržaja neprimjerenog mlađim korisnicima, Meta, krovna kompanija Facebooka i Instagrama odlučila je poduzeti dodatne korake.
Prema najavama iz same kompanije, ove dvije platforme će uskoro uvesti stroža ograničenja za sadržaje koji se tiču samoozljeđivanja, samoubojstava i poremećaja vezanih uz prehranu. Također, kada mlađi korisnik bude pretraživao ove platforme za sličan sadržaj, ne samo da će mu isti biti onemogućen, već će biti preusmjeren na službu za pomoć.
Facebook i Instagram će dodatno pojačati kontrolu nad aktivnostima mlađih korisnika, iako i sada već postoje mnoge restrikcije, najavljuju iz kompanije.
Nažalost, u pokušaju da privuku aktivnost pratitelja i podignu svoju popularnost, kreatori sadržaja na društvenim mrežama često posežu za objavama koje graniče, ne samo s „neprikladnim sadržajem“, već i mnogim aktivnostima za koje bismo mogli upotrijebiti daleko "teži" epitet.