Mnogi su očekivali kako će Facebook danas predstaviti vlastiti mobitel ili neki sličan uređaj, međutim radi se predstavljanju nove mobilne platforme te novim mogućnostima za razvoj mobilnih Facebook aplikacija. S obzirom da od ukupno 500 milijuna korisnika njih 200 milijuna ovoj društvenoj mreži pristupa putem mobitela, sasvim je logično da su se u Facebooku odlučili na određene promjene. Naime, mobilne verzije Facebooka uskoro bi trebale biti skoro jednako funkcionalne kao i web verzija. Temeljna mobilna platforma sadržavat će projekte vezane za više operativnih sustava, kao npr. iOS, Android i BlackBerry, koja će developerima olakšati razvoj mobilnih rješenja.
Najavljena je tzv. Single sign-on funkcionalnost koja će pojednostaviti logiranje i pristup Facebooku putem mobitela.
Nadalje, s obzirom na sve veću popularnost lokacisjkih servisa, poput Foursquare, Gowalla i sl., Facebook želi iskoristiti svoju globalnu prisutnost i dominaciju te prerasti u globalnu lokacijsku platformu. Podsjetimo, ljetos je Facebook predstavio Facebook Places, trenutno dostupan samo u SAD i još nekoliko zemalja, koji će dobiti mogućnost komunikacije s drugim aplikacijama, što otvara sasvim nove mogućnosti.
Facebook aplikacija za Android platformu će odmah dobiti Single sign-on, Facebook grupe i Facebook Places mogućnosti, dok će nova iOS varijanta također dobiti mogućnost korištenja Facebook grupa te jednostavnije označavanje.
Predstavljena je i nova usluga Facebook Deals, koja omogućuje grupno kupovanje, iznimno popularno u SAD.