Kad je Facebook započeo s radom, uistinu ga se moglo nazvati društvenom mrežom. Vaši prijatelji, stvarni i digitalni, ispunjavali su najveći dio vašeg zida. Mogli ste vidjeti njihove fotografije, interese i aktivnosti, često ste sudjelovali u razgovorima, a nešto ste mogli i naučiti.
U međuvremenu su se stvari promijenile. Algoritmi su učinili svoje pa ste umjesto svojih prijatelja ubrzo počeli sve više viđati oglase i sugerirani sadržaj. Naravno, to je bio dio razvojnog plana, vođenog profitom. No, zbog toga je stradao osnovni smisao, budući da su korisnici međusobno počeli ostvarivati sve manje interakcija.
E sad, čini se da su to shvatili i u Meti, te su se odlučili vratiti korijenima. Barem na neki način. Na službenom blogu je objavljeno da Facebook vraća „Magiju prijatelja“ kroz novi „Friends tab“. Iako je ova opcija i do sada u nekom obliku bila dostupna, sada bi trebala biti vidljivija i jednostavnija za korištenje.
Oglasi, naravno, neće nestati, jer se Metin cijeli poslovni model temelji na njima. Ono što bi se uskoro trebalo promijeniti je manja količina „sugeriranog“ sadržaja. Nije teško zaključiti da je zbog gubitka interesa, u međuvremenu pao i broj klikova na oglase pa se tvrtka zato možda i odlučila na ovakvu promjenu.
U svakom slučaju, ovih dana kreće implementacija nove značajke, tako bi svi korisnici uskoro mogli vidjeti promjenu. Koliko će ona pak biti „prihvatljiva“, ostaje za vidjeti.