
Jedina kompanija koja se po avanturističkom duhu kad su chat servisi u pitanju može mjeriti s Googleom, je Facebook. Istina, Googleov nivo maštovitosti teško je dostići, no ako Facebook nastavi ovako eksperimentirati, možda ga u jednom trenutku i prestigne.
Nakon što je 2011. godine lansirao samostalnu aplikaciju, Facebook je 2014. njezinu funkcionalnost okljaštrio, izbacivši iz nje funkciju chatanja, istovremeno lansiravši posebnu aplikaciju za chat – Messenger. Tako su korisnici Facebooka, ukoliko su sa svojim virtualnim prijateljima željeli ostati u kontaktu na način na koji su navikli, morali koristiti dvije aplikacije.
Pet godina kasnije, najnovije informacije s bespuća interneta sugeriraju da Facebook uskoro vraća mogućnost chata na mobilnu aplikaciju, no Messenger će i dalje postojati. Naime, funkcionalnost chata u samoj aplikaciji neće biti na razini one koju nudi Messenger, što znači da ćete za svu kompleksniju komunikaciju od pukog slanja i primanja poruka ipak morati koristiti njega.
Paralelno s ovim, Facebook razvija strategiju spajanja, odnosno čvršćeg povezivanja svih svojih servisa, koji pored navedenih obuhvaćaju još WhatsApp i Instagram. Bit će zanimljivo vidjeti kako će im ta integracija poći za rukom, odnosno koliko će tim potezom oduševiti ili razočarati korisnike.