Aplikacije

Gmail dobiva novu opciju za jednostavno upravljanje pretplatama

Google je predstavio novu značajku za Gmail koja će posebno razveseliti sve one koji su preplavljeni gomilom promotivnih i pretplatničkih emailova u svojoj pristigloj pošti. Nova funkcija pod nazivom “Manage subscriptions” omogućuje korisnicima pregled svih emailova koji stižu putem aktivnih pretplata, automatski sortirajući najčešće pošiljatelje na vrh popisa, uz praktične linkove za jednostavno odjavljivanje s mailing lista.

Ovu opciju možete pronaći tako da kliknete na navigacijsku traku u gornjem lijevom kutu Gmail sučelja i odaberete “Manage subscriptions” (upravljanje pretplatama) iz izbornika koji se pojavi. Ako vam još nije dostupna, imajte na umu da je značajka tek krenula s uvođenjem, najprije na web verziji Gmaila, na Android aplikaciji od 14. srpnja, a na iOS aplikaciji od 21. srpnja. Za potpuni rollout bit će potrebno nekoliko tjedana. Opcija će biti dostupna svim korisnicima osobnih Google računa, Google Workspace korisnicima te Workspace Individual pretplatnicima u odabranim zemljama, navodi se na službenom blogu.

Nova pregledna lista prikazuje tko vam najviše zatrpava sandučić, odnosno koji pošiljatelji šalju najviše poruka u zadnjih nekoliko tjedana. Klikom na pojedinog pošiljatelja dobit ćete prikaz svih njihovih poslanih mailova, a ako procijenite da je toga previše, tu je i unaprijeđena “unsubscribe” tipka koja jednim klikom šalje zahtjev za odjavu s mailing liste, bez potrebe za ručnim traženjem linkova unutar poruka.

Google ovom funkcijom želi korisnicima olakšati kontrolu nad inboxom i omogućiti bržu reakciju na neželjene emailove, osobito u vremenu kad broj digitalnih pretplata raste iz dana u dan.

Advertisement Advertisement