Aplikacije

Gmail uvodi praćenje kupnji i pametnije sortiranje promocija

Google je najavio dvije nove značajke za Gmail koje će korisnicima olakšati praćenje online kupovine i promotivnih ponuda. Ove funkcije osmišljene su kako biste "na jednom mjestu imali pretinac za upravljanje svim aspektima kupovine, od narudžbe do isporuke" navedde u Googleu.

Prva novost je uvođenje potpuno novog prikaza pod nazivom Purchases, što će na hrvatski vjerojatno biti prevedeno kao "Kupnja" ili "Kupovina". Ovaj pretinac na jednom mjestu objedinjuje sve obavijesti o kupnjama i isporukama. Korisnici će tako dobiti jasan pregled svih svojih nadolazećih isporuka paketa u obliku jednostavne liste, bez potrebe za pretraživanjem pojedinačnih e-mailova.

Paketi čija se isporuka očekuje unutar 24 sata i dalje će se prikazivati na vrhu glavnog sandučića, a sažete kartice s informacijama o kupnji ostat će unutar pripadajućih e-mailova. Novi prikaz "Kupnje" služi kao centralizirano sučelje gdje se sve ove informacije mogu pregledati odjednom.

Uvođenje ove funkcije za osobne Gmail račune započinje danas, a bit će dostupna na mobilnim uređajima i webu. Iz Googlea nisu precizirali koliko će trajati dok ne postane dostupna svim korisnicima diljem svijeta. 

Kad bi još pošta i dostavne službe funkcionirali...

Druga nadogradnja odnosi se na karticu "Promocije" (Promotions), koja dobiva mogućnost pametnijeg sortiranja promotivnih e-mailova. Korisnici će moći odabrati sortiranje po "najrelevantnijim" ponudama. Ovaj prikaz će na vrh stavljati e-mailove i brendove s kojima korisnik najviše komunicira. Uz to, Gmail će uvesti i korisne podsjetnike koji će isticati nadolazeće akcije i vremenski ograničene ponude koje bi korisnici mogli propustiti.

Za sve one koji preferiraju dosadašnji način rada, opcija sortiranja po "najnovijim" porukama ostat će dostupna kao i prije. Ažuriranje kartice "Promocije" počet će se uvoditi "u nadolazećim tjednima" za korisnike osobnih Gmail računa na mobilnim uređajima.

Advertisement Advertisement Advertisement