Nakon niza godina prikupljanja aplikacija u Play Storeu, Google se napokon odlučio na nagrađivanje najboljih. Po uzoru na Apple i njegov App Store, predstavio je «Google Play Store Awards», te aplikacije počeo nagrađivati u 10 kategorija.
Aplikacije dobitnice nagrada za 2016. godinu su sljedeće:
U kategoriji Općenito najboljih, pobjedu je odnijela Houzz, aplikacija za dekoraciju doma.
Slijedi kategorija Obitelj, u kojoj pobjedu odnosi igra Thinkrolls 2, namijenjena razvoju logičkog razmišljanja djece između 3 i 9 godina.
Najboljom u kategoriji igara proglašena je Clash Royale, s mogućnošću igranja više korisnika odjednom u stvarnom vremenu.
Aplikacija koja je najbolje iskoristila Material dizajn je Roobinhood – Free Stock Trading.
Aplikacijom s najboljim korištenjem Game Play servisa proglašena je Table Tenis Touch.
U kategoriji najbolje prihvaćenih novih aplikacija našla se World Around Me. Radi se o uslužnoj aplikaciji s korisnim informacijama, koja koristi kameru i proširenu stvarnost.
U tzv. Go Global kategoriji pobjedu je odnijela aplikacija Pokemon Shuffle Mobile.
U kategoriji najinovativnijih, nagrađena je NYT VR aplikacija. Koristi se putem VR uređaja i nudi praćenje New York Timesa u virtualnoj stvarnosti.
U Standout Indie kateogiji najboljom je proglašena Alphabear igra riječi.
Pobjedu u Standout Startup kategodiji odnijela je aplikacija Hopper, pomoću koje uštedjeti na avionskim kartama.