Google redizajnirao Google Pay, kojeg ograničava na jedan uređaj, te pokrenuo vlastitu online banku Plex

Google je danas objavio nove značajke vezane za Google Pay uslugu. Google je objavio novi dizajn Google Pay aplikacije, koje sada pruža više informacija o potrošnji, mjestima gdje kupujute i vašim kontaktima. Isto tako, Google ja najavio vlastitu bankovnu uslugu zvanu Plex.

Novi Google Pay za sada je dostupn samo u SAD-u i to preko pozivnica. Novi dizajn donosi i nove značajke tako da je sada prikazano više detalja o transakcijama, trgovinama, kontaktima kojima ste slali novac, a tu je i statistka potrošnje kao i promocije preko kupona koji bi korisnicima trebali osigurati određene usluge, a neke trgovine će moći plasirati svoje ponude direktno u Google Pay, što je neki oblik oglašavanja i u Google Pay aplikaciji.

Pomalo čudna odluka je što će Google Pay biti ograničen samo na jedan uređaj s postavljenom istom karticom. Nije do detalja opisano kako će ovaj mehanizam funkcionirati, ali ako ste prijavljeni na Google Pay na jednom uređaju, i sa istim računom se prijavite na Google Pay na drugom uređaju, Google će vas odjaviti na prvom uređaju. Nadam se da će Google malo više objasniti ovaj mehanizam prije puštanja nove Google Pay aplikacije svima jer bi mogao stvarati probleme korisnicima s više uređaja.

U sklopu današnjih noviteta Google je objavio da ulazi u bankarske vode s Plex uslugom bankovnog računa, koju će u SAD-u voditi s partnerima poput banaka Citi i Stanford Federal Credit Union, te mnogim drugima koji će kasnije pridružiti programu. Nije punokrvna virtualna banka poput Revoluta, nego slično kako Apple ima svoju Apple Card, a o računima se zapravo brine Goldman Sachs. Plex bi službeno trebao biti dostupan sljedeće godine na tržištu SAD-a.

Šlag na torti Google Pay novosti je novi logo, kojeg možete vidjeti kao naslovnu fotografiju članka. Google je nedavno redizajnirao ikonice svih popularnih Gsuite servisa poput Gmaila, Kalendara, Google Docs i sl., tako da je novi logo Google Pay usluge zapravo logičan korak ka imanju neraspoznatljivih ikonica za sve svoje servise, što se čini neki interni cilj Googleovog dizajnerskog tima.

via: 1, 2, 3

 
 

Najnovije recenzije

Najčitanije recenzije
Top teme
Video tjedna
This site uses cookies to enhance your experience. By continuing to the site you accept their use. More info in our cookies policy.     ACCEPT