Google se vraća u filmsku i TV produkciju kroz novi projekt nazvan "100 Zeros", koji će provoditi u suradnji s kompanijom Range Media Partners, javlja Business Insider.
Inicijativa "100 Zeros" usmjerena je na financiranje i koprodukciju filmskih i televizijskih sadržaja, čime Google želi iskoristiti trenutne promjene u filmskoj industriji, obilježene rastućim troškovima produkcije te potencijalnim američkim carinama.
Cilj projekta je promovirati nove tehnologije koje Google razvija, osobito umjetnu inteligenciju i alate za prostorno računalstvo. Prošle godine inicijativa je već sudjelovala u marketingu nezavisnog horor filma "Cuckoo", a sada je plan proširiti produkcijske aktivnosti i suradnje.
Google je već prethodno najavio partnerstvo s Range Media Partners, kroz koje će tijekom sljedećih 18 mjeseci producirati filmove o umjetnoj inteligenciji. Prva dva naslova, "Sweetwater" i "LUCID", bit će predstavljena kasnije ove godine.
Unatoč tome što je YouTube u vlasništvu Googlea, tvrtka ne planira koristiti tu platformu kao glavnog distributera za sadržaje nastale u okviru projekta "100 Zeros". Umjesto toga, namjera im je prodavati sadržaj klasičnim filmskim studijima i streaming platformama poput Netflixa.
YouTube je već ranije imao vlastiti program za originalni sadržaj (YouTube Originals), koji je ugašen 2022. godine, nakon čega se platforma fokusirala na korisnički generirani sadržaj i kratke video formate poput YouTube Shortsa.