Aplikacije

Google spaja Keep, Tasks i Kalendar: Što nova sinkronizacija znači za korisnike

Google je danas započeo s uvođenjem dugo najavljivane promjene koja će objediniti upravljanje zadacima i podsjetnicima unutar njegovog ekosustava. Svi podsjetnici kreirani unutar popularne aplikacije za bilješke, Google Keep, od sada će se automatski spremati i sinkronizirati s uslugom Google Tasks.

To u praksi znači da će podsjetnici koje zabilježite u Keepu postati vidljivi i upravljivi i unutar drugih Googleovih aplikacija, poput Kalendara i same Tasks aplikacije, pa čak i dostupni za upite putem Gemini AI asistenta. Ovime se rješava dugogodišnji problem fragmentacije, gdje su podsjetnici bili "zarobljeni" unutar aplikacije u kojoj su stvoreni.

Iako je ova promjena prvi put najavljena još u travnju 2024. godine, Google je tek sada, u novoj objavi na svom blogu, potvrdio da globalna distribucija započinje danas. Integracija je dostupna svim korisnicima, neovisno o tome koriste li poslovne Workspace pakete ili besplatne osobne Google račune.

Ovim potezom Google nastavlja sa strategijom stvaranja jedinstvenog i povezanog ekosustava, gdje se zadaci i podsjetnici centraliziraju na jednom mjestu, neovisno o tome u kojoj su aplikaciji inicijalno stvoreni. Korisnicima će to omogućiti znatno lakši i pregledniji način organizacije svakodnevnih obveza.

Advertisement Advertisement Advertisement