Google je predstavio novu značajku za pretraživanje pod nazivom AI Mode, proširenje postojećih AI Overviews funkcionalnosti unutar Google tražilice. AI Mode omogućuje korisnicima postavljanje složenijih i višedimenzionalnih upita, uz pružanje personaliziranih i kontekstualnih rezultata pretrage.
Nova opcija koristi umjetnu inteligenciju za razlaganje pitanja na dijelove, pokrećući paralelne pretrage kroz različite baze podataka kako bi se dobio brži i relevantniji odgovor. AI Mode također može generirati slike i grafikone, te podržava dodatna (follow-up) pitanja za dublju interakciju s korisnikom.
Značajka se od danas postupno uvodi za sve korisnike u SAD-u, putem zasebne kartice u Google pretraživaču na računalima i mobilnim aplikacijama.
Prema riječima izvršnog direktora Googlea, Sundara Pichaija, prethodnik ove funkcije AI Overviews je bio jedan od najuspješnijih noviteta u pretraživanju u posljednjih deset godina. No, kao i AI Overviews, AI Mode također prikazuje sadržaj sa stranica, uz detaljne sažetke koji korisnicima mogu smanjiti potrebu za klikovima na izvorne stranice.
Napredne mogućnosti za kupovinu i svakodnevne zadatke
AI Mode uključuje mogućnosti koje nalikuju AI agentima, omogućujući traženje konkretnih stavki, poput: "pronađi dvije povoljne ulaznice za utakmicu ovog vikenda" ili "pronađi tepih prikladan za kućne ljubimce i djecu". Osim toga, može pratiti cijene proizvoda i obavijestiti korisnika kad određeni artikl bude na sniženju.
Kod kupovine odjeće, AI Mode omogućuje virtualno isprobavanje — korisnik može koristiti vlastitu fotografiju kako bi vidio kako određeni odjevni predmet izgleda na njemu. Sustav stvara AI model tijela i realističan prikaz odjeće. Tu je i opcija “kupi za mene”, koja omogućuje izravnu kupnju iz sučelja pretraživača. Virtualno isprobavanje je već dostupno u okviru Labs programa, dok se šira implementacija očekuje u nadolazećim mjesecima.
Personalizacija kroz kontekst i Gmail integraciju
Ovog ljeta AI Mode će dodatno poboljšati personalizaciju koristeći podatke iz prošlih pretraga i aplikacija poput Gmaila kako bi odgovori bili što relevantniji za svakog pojedinog korisnika.
Nove funkcionalnosti iz AI Modea bit će također ugrađene u postojeći AI Overviews, čime će Google dodatno proširiti sposobnosti svoje tražilice temeljene na umjetnoj inteligenciji.