Sjećate se Gazde iz jedne od rijetko dobrih hrvatskih humorističkih serija - „Bitange i princeze“? U jednom trenutku je svoju videoteku odlučio pretvoriti u „Agenciju“, čija je specijalnost bila rebranding. Dvadesetak godina kasnije, čini se da su se s Gazdom, likom inače odlično odglumljenim od strane legendarnog pok. Peđe Vušovića, odlučili posavjetovati i stručnjaci iz HBO-a.
Naime, nakon spektakularno neuspješnog pokušaja rebrandinga koji je trajao svega nekoliko mjeseci, Warner Bros. odlučio je priznati poraz i službeno vratiti staro ime svojoj streaming usluzi. Tako je „Max“ ponovno postao „HBO Max“, a korisnici mogu samo odahnuti jer više ne moraju nagađati kako se sada zove njihov omiljeni streaming servis.
Podsjetimo, HBO Max je prvotno lansiran 2020. godine kao ambiciozan pokušaj Warner Brosa da objedini sve svoje sadržaje pod jednim brendom, te direktno konkurira divovima poput Netflixa i Disney Plusa. No, u svibnju 2023. odlučili su kako ime „HBO Max“ očito nije dovoljno moderno ni atraktivno, pa je lansiran „Max“ – naziv koji je izazvao lavinu kritika, zbunjenosti i ismijavanja, te je u rekordnom roku proglašen jednim od najvećih marketinških promašaja u novijoj medijskoj povijesti, gotovo na razini legendarnog debakla s „New Coke“.
Kao da stvari nisu bile dovoljno kaotične, u međuvremenu se dogodilo i spajanje Warner Brosa s Discoveryjem, a tvrtka je sada u procesu ponovnog razdvajanja. Dok će HBO i filmski studio Warner Bros. ostati zajedno, Discovery Plus, CNN te sportski i news brendovi uskoro će nastaviti zasebnim putem. Kao rezultat tog vrtloga korporativnih akvizicija, preimenovanja i razdvajanja, običnim korisnicima preostaje jedino pomiriti se s činjenicom da jedino sigurno u svijetu streaminga jest neizvjesnost.
Trenutno je promjena brenda u punom tijeku. Max.com sada preusmjerava korisnike na hbomax.com, dok su i aplikacije na Apple App Storeu i Google Play Storeu dobile nove stare nazive.
Za razliku od prošlog kaosa s aplikacijama, ovog puta korisnici neće morati skidati nove aplikacije jer će postojeća biti automatski ažurirana.
Ostaje vidjeti hoće li Warner Bros. iz ovoga išta naučiti ili ćemo već sljedeće godine svjedočiti novom kreativnom pokušaju rebrandinga. Ako ništa drugo, barem će biti zabavno pratiti njihove ambiciozne marketinške poteze i spektakularne neuspjehe.