Ostalo

HT i Vip redizajniraju web stranice kako bi korisnici sami mogli pronaći mobitele i tarife

HT vip

Najveći domaći operater, Hrvatski Telekom, danas je u priopćenju za medije objavio da će uskoro redizajnirati svoje web stranice, kako bi korisnici mogli sami pronaći uslugu ili uređaj koji ih zanima. Naime, u zadnjih nekoliko godina zabilježili su velike gužve u T-Centrima, jer su korisnici od djelatnika često tražili da im izračunaju mjesečni trošak pretplate i pronađu odgovarajući mobitel, odnosno njegovu cijenu. Neki od njih su sa sobom nosili i kalkulatore, a kod nekih su primijećene i logaritamske tablice. Ništa od toga nije pomoglo kao stari dobri razgovor s djelatnicima na pultu, gdje su korisnici kao bonus dobili prijedloge za dodatne opcije, za koje nisu ni znali da im trebaju.

Sličnu priču nam je nedavno ispričao povjerljivi izvor iz Vipneta. Kod njih problem nisu bili samo korisnici koji se nisu znali snaći na web stranicama, već i sami djelatnici. Nedavno je u jednom Vip centru zabilježen incident, kad je djelatniku zbog kombiniranja opcija zablokiralo računalo. Kao lančana reakcija uslijedio je pad servera, kojemu je pregorio glavni procesor.

Na naš upit kada misle uvesti reda među tarife i redizajnirati web kako bi se korisnici mogli snaći, iz Vipneta su odgovorili da će to učiniti uskoro, odnosno čim uprava završi s kontrolom postojećeg weba, koja traje već nekoliko godina.
Advertisement Advertisement Advertisement