Nakon današnje HAKOM-ove objave za medije vezane uz HT-ovu mobilnu mrežu BonBon kojoj je naloženo da do 01.01.2011. godine korisnicima omogući prijenos broja, HT se oglasio službenim prioćenjem koje prenosimo u cijelosti:
U HT-u intenzivno radimo na prilagodbi sustava kako bi se omogućio prijenos broja iz drugih mreža u pokretnu elektroničku komunikacijsku mrežu HT-a u svrhu korištenja bonbona. Budući da u trenutku lansiranja bonbona funkcionalnost prijenosa broja nije bila tehnički spremna, korisnici nisu mogli prenijeti broj iz mreža drugih operatora kako bi koristili bonbon. Napominjemo da je navedeno prvenstveno na štetu HT-a, a nikako na štetu drugih operatora - budući da u ovom trenutku korisnici drugih operatora koji žele postati bonbon korisnici to ne mogu učiniti zadržavajući postojeći broj.
Prilikom lansiranja bonbona navedeno smo transparentno komunicirali sukladno postojećim Pravilnicima, a ova informacija objavljena je i na službenim stranicama bonbona u trenutku početka komercijalnog rada te smo, kao primatelj broja, pravovremeno obavijestili korisnike o uvjetima prijenosa broja te razlozima nemogućnosti prijenosa.
Stoga smo mišljenja da se u postupku prijenosa broja u i iz pokretne elektroničke komunikacijske mreže HT-a postupalo i postupa sukladno propisanom u članku 76. Zakona o elektroničkim komunikacijama odnosno članka 6., 7. i 12. Pravilnika o prenosivosti broja. No naravno, kao i uvijek do sada, poštivat ćemo rješenje nadzornika HAKOM-a.