Ostalo

Huawei Istražuje – Koji su kriteriji po kojima biramo nove pametne uređaje?



Danas se svi možemo složiti da je pojava pametnih uređaja s internet vezom promijenila način na koji radimo, kupujemo, obavljamo svakodnevne zadatke vezane za privatne sfere života ili komuniciramo s najbližima. Unazad nekoliko godina ta kategorija proizvoda je doživjela izniman rast i razvoj te se i dalje u nju ulažu veliki iznosi kako bi se održao konstantan napredak koji će potrošačima ponuditi nešto novo.  S tim, sve većim i ubrzanim napretkom tehnologije i brzine razmjene podataka, naše navike korištenja pametnih uređaja kao i kriteriji po kojima ih kupujemo postaju drastično drugačiji nego unazad nekoliko godina.

Kako bi saznali što pokreće korisnike na domaćem tržištu, tehnološki div Huawei odlučio je istražiti navike i motive iza korištenja pametnih uređaja i aplikacija, ali i ključne kriterije koji dovode do odabira određenih modela.

Za ispunjavanje ankete kojoj možete pristupiti putem linka trebat će vam 2-3 minute.

O Huaweiju

Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2020. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.

Pratite sve novosti na web stranici, društvenim mrežama i forumu Huawei Hrvatska i posjetite Huawei stranicu za korisnike, Facebook stranicu Huawei Mobile Hrvatska, Huawei Mobile Hrvatska Instagram, Huawei Mobile Hrvatska You Tube kanal te Huawei Forum Hrvatska.
Advertisement Advertisement