Ostalo

Huawei otvorio dizajnerski centar u Londonu



U zadnjih godinu dana u hrvatskoj se na veliko raspravlja o novoj LTE mreži (4G) koja bi uskoro trebala zaživjeti i komercijalno. Operateri ovu tehnologiju već neko vrijeme testiraju, a HT je to omogućio odabranim korisnicima i medijima među kojima se našao i mob.hr. U svijetu je do ovog trenutka pokrenuto ukupno 49 komerciijalnih LTE mreža od kojih 23 koriste Huawei-jevu tehnologiju čime je Huawei ranagiran kao br. 1 dobavljač LTE rješenja.

Kad su mobilni uređaji u pitanju, danas je iz ove kompanije objavljeno kako u Londonu s radom započinje njihov novi dizajnerski centar (London Device Center ili skraćeno LDC) za smartphone uređaje koji bi trebao pomoći u stvaranju novih i drugačijih uređaja. LDC će okupiti najtalentiranije svjetske dizajenre što bi u konačnici trebalo rezultirati povećanjem tržišnog udjela Huawei smartphonea u Europi.

U nastavku pročitajte cjelovitu objavu za medije:
Prema najnovijem izvješću prihvaćanja LTE tehnologije (Evolution to LTE) u industriji, koji izdaje globalna udruga proizvođača opreme za mobilnu telefoniju (Global Mobile Suppliers Association - GSA); do kraja 2011-te godine pokrenuto je 49 komercijalnih LTE mreža, od kojih njih 23 koristi Huawei end-to-end SingleRAN LTE rješenje (4G/Long Term Evolution). Huawei je rangiran kao svjetski br. 1. dobavljač LTE rješenja, s više od 50% tržišnog udjela.

Predsjednik GSM/UMTS/LTE mreža, Ying Weimin iz Huaweia: “Na temelju inovacija koje nastaju imajući kupca u središtu pažnje, te korištenjem i dijeljenjem intelektualnog vlasništva kroz čitavu industriju, poštujući pritom prava intelektualnog vlasništva, Huawei je postao vodeći igrač u LTE industriji sa najviše patenata i doprinosa razvoju LTE standarda. Naš poslovni uspjeh ubrzalo je više od 20 zajedničkih inovacijskih centara koje smo pokrenuli zajedno s našim partnerima iz različitih zemalja''.
Konkurentnost ove multinacionalne kompanije temeljena je na sveobuhvatnom LTE istraživanju i razvoju. Tvrtka ulaže 10% svog godišnjeg prihoda u istraživanje i razvoj, a kao rezultat ovih ulaganja Huawei je ostvario najveći doprinos razvoju standarda, patenata, dizajna te aplikacija za četvrtu generaciju mreža mobilnih komunikacija. U 2011-toj godini Huawei je razvio gotovo 8 tisuća patenata, što je presudno utjecalo na tržišni uspjeh.

Telekomunikacijska industrija je prvobitno izgrađena oko govornih usluga, koje su i tradicionalno bile izvor najvećeg dijela prihoda mobilnih operatora. Danas, međutim, mobilni operatori prebacuju svoj fokus sa glasovnih prema podatkovnim uslugama, a LTE je vodeća tehnologija koja omogućuje ovu promjenu.

Prema procijeni Međunarodne unije za telekomunikacije (ITU), na kraju 2011-te godine u svijetu je bilo 5.981 milijardi mobilnih pretplata (u Europi 741 milijun), a od čega 1.186 milijardi otpada na mobilni internet (u Europi 336 milijuna).

Procjena je da će do 2015-te godine, prihod od govornih usluga pasti za 8,4 %, sa 663 milijarde dolara u 2010-toj godini na 608 milijardi dolara, dok će prihod od podatkovnih usluga porasti za 10 %, sa 907 milijardi dolara u 2010-toj godini na 1 bilijun dolara. Ova promjena bit će popraćena eksplozivnim porastom količine digitalnih sadržaja, te novim pristupima analizi korisničkog mišljenja.
Huawei London Device Center (LDC) - Razvoj industrije vođen je unaprjeđenjem korisničkog doživljaja

Zadnju riječ u usmjeravanju razvoja industrije imaju krajnji korisnici. Iz tog razloga je od vitalne važnosti da upravo korisnici imaju dostupnost uređajima koji omogućavaju brz i jednostavan pristup mobilnim mrežama.

Kako mobilne mreže postaju sve popularnije i kako u potpunosti ulazimo u novo informacijsko doba, gdje je pristup podacima moguć doslovno dodirom prsta, upravo optimiziranje korisničkog doživljaja postaje ključ za daljnji razvoj telekom industrije.

Unaprijeđenje korisničkog doživljaja dovodi do daljnjeg razvoja najsuvremenijih mobilnih mreža, čime se stvaraju nove mogućnosti u telekomunikacijskoj industriji.

Korisnici bi trebali imati pristup brzim mrežama gdje je brzina definirana minimalnim vremenom čekanja, radije nego samom brzinom protoka podataka. Bit svega je da se krajnjem korisniku omogući dolazak do 3D i ultra-HD sadržaja u samo nekoliko sekundi.

Kako bi ostvario spomenute ciljeve Huawei otvara europski dizajnerski centar za pametne telefone u srcu Londona. Početak rada dizajnerskog centra očekuje se u prvoj polovici 2012-te godine. Richard Ren, predsjednik Huawei Device-a za Zapadnu Europu, izjavio je: "Otvaranjem Huawei London Device Centra (LDC) pokazuje da smo apsolutno posvećeni stvaranju novih i drugačijih pametnih telefona. LDC će omogućiti povećanje tržišnog udjela pametnih telefona u Europi. Dodao je da će LDC okupiti najtalentiranije svjetske dizajnere u ostvarivanju zadanih ciljeva.
Kako se odnositi prema rastućoj potražnji?

Kako bi se učinkovito odnosili prema rastućoj potražnji za prijenosom podataka, prema poboljšanju korisničkog iskustva, te budućnosti industrije i same tvrtke bitno je voditi računa o šest ključnih područja:

• Izgradnja mobilne širokopojasne mreže s prometom na Gb/s razini
• Daljnji prijelaz O&M sustava s bakrenih žica prema optičkim vezama
• Daljnja transformacija sustava prema all-IP tehnologiji
• Izgradnja mreža temeljenih na centralizaciji podataka i podatkovnim centrima, uz korištenje IT infrastrukture temeljene na cloud computing-u
• Modernizacija sustava operativne podrške te sustava podrške poslovanju (OSS / BSS) u cilju prilagodbe otvorenom industrijskom okruženju i zahtjevima operativnih modela.
• Osim toga, industrija treba učinkovito rješenje za pohravnjivanje i analizu mnoštva podataka kako bi se mogli bolje razumjeti i prilagoditi potrebama klijenata, izgraditi inteligentne i otporne mreže koje mogu podržati zahtjevane operacije, integrirati digitalne medijske sadržaje i sredstva za distribuciju preko različitih platformi, integrirati IT opskrbni lanac uzimajući u obzir cloud computing, te osigurati cyber sigurnost i zaštitu privatnosti.
Mreža za sve

Unatoč značajnim postignućima u širenju mobilne i fiksne širokopojasne mreže, potrebna su daljnja ulaganja i napori kako bi se osigarala komunikacijska povezanost cjelokupne populacije. Studija Svjetske banke utvrdila je da svakih 10 posto povećanja penetracije pokretne telefonije proizvodi jedan posto prirasta gospodarskog rasta. 2012-ta godina bit će važna u istraživanju daljnjih komunikacijskih mogućnosti. Širenje širokopojasnog pristupa visoke kvalitete, postat će važnije nego ikad za cjelokupni socijalno-ekonomski spektar.