Umjetna inteligencija polako ulazi u svaki kutak naših telefona pa tako i u Play Store, dakle trgovinu aplikacijama na Androidu.
Google je započeo široku implementaciju nove značajke unutar Play Storea nazvane „Pitaj Play o ovoj aplikaciji“, koja koristi mogućnosti Gemini umjetne inteligencije. Nova funkcija omogućuje korisnicima da izravno postavljaju pitanja o aplikacijama unutar trgovine, bez potrebe za traženjem informacija na internetu.
Ova opcija trenutno se pojavljuje u verziji 46.1.39-31 Google Play Storea, a prvo je otkrivena tijekom ranije APK analize.
Kako funkcija radi?
Nakon otvaranja stranice neke aplikacije u Play Storeu (ako je podržana), ispod gumba Instaliraj prikazat će se okvir za unos teksta s natpisom „Pitaj Play o ovoj aplikaciji“. Korisnici mogu:
-
Unijeti vlastito pitanje vezano uz korištenje ili svrhu aplikacije
-
Odabrati jedno od predloženih pitanja koja su generirana na temelju čestih upita korisnika
AI pokretan Geminijem zatim generira korisne odgovore, uključujući savjete o korištenju, objašnjenja funkcionalnosti i druge praktične informacije. Funkcija je posebno korisna za nove korisnike aplikacija ili one koji traže određene informacije bez napuštanja Play Storea.
![]()
Ograničenja funkcije
Iako značajka ima potencijal znatno poboljšati korisničko iskustvo, još uvijek nije dostupna za sve aplikacije. Trenutačno nedostaje na više aplikacija – uključujući i neke Googleove vlastite kao što su YouTube i Google Pretraživanje.
Također, budući da odgovore generira umjetna inteligencija, mogu postojati ograničenja u točnosti i potpunosti informacija. Na primjer, AI trenutno ne može uvijek točno odgovoriti na pitanja poput cijene pretplate za određene aplikacije.
